جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

07 آذر 1401 - 21:16
شناسه : 282452
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی تیم ملی هلند عنوان کرد که این تیم ترسی از انگلیس در دور حذفی جام جهانی ندارد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، هلند مشترکاً با اکوادور با چهار امتیاز در صدر گروه قرار دارد و دو تیم رکوردهای یکسانی دارند، بنابراین تفاضل گل می‌تواند برای تعیین رتبه اول بسیار مهم باشد. از سوی دیگر قطر بعد از دو شکست شانسی ندارد و این دیدار برای آنها تشریفاتی است.

فان خال در پاسخ به این سوال که آیا دپای مهاجم بارسلونا که از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد، در این دیدار به میدان خواهد رفت یا خیر که  فان خال به خبرنگاران گفت: ما درباره ممفیس دپای ریسک نخواهیم کرد. برای قهرمان شدن در جهان به ممفیس نیاز داریم بنابراین هر کاری انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم او در دور حذفی آماده خواهد بود. 

فان خال در ادامه درباره حضور وینسنت یانسن در خط حمله گفت: او یک بازیکن در خدمت تیم است و عملکرد بسیار خوبی داشته است و دوست داریم بیشتر به او بازی دهیم. من واقعا از وینسنت یانسن راضی هستم.

هلند پس از به ثمر رساندن دو گل دیرهنگام برای شکست سنگال، خوش شانس بود که مقابل اکوادور به تساوی رسید و فان خال به همین خاطر گفت باید تیمش به پیشرفت خود ادامه دهد. او در این زمینه ادامه داد: ما در مقابل اکوادور تصمیمات بدی گرفتیم اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرنکی دی یونگ، هافبک میانی این تیم نیز موافق بود که نمایش آنها در برابر اکوادور اصلا خوب نبود.

دی یونگ که از گلودرد رنج می برد گفت: ما به اندازه کافی خوب نبودی و از فضاها استفاده نکردیم. اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم اما همانطور که مربی گفت فکر می‌کنم این فقط یک بازی بود و نقش زیادی در وضعیت تیم ما ندارد.

اگر تیم فان خال دوم شود به احتمال زیاد در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف انگلیس خواهند رفت.

فان خال گفت که نتیجه بازی اکوادور – سنگال را زیر نظر خواهد داشت و در صورت گل زدن و رخ دادن اتفاقی او نیز کار متقابلی انجام خواهد داد. 

او در پایان درباره دیدار احتمالی با انگلیس گفت: واقعیت این است که اگر می‌خواهید قهرمان جهان شوید، باید بتوانید همه را شکست دهید.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.