پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

07 آذر 1401 - 21:16
شناسه : 282452
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی تیم ملی هلند عنوان کرد که این تیم ترسی از انگلیس در دور حذفی جام جهانی ندارد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، هلند مشترکاً با اکوادور با چهار امتیاز در صدر گروه قرار دارد و دو تیم رکوردهای یکسانی دارند، بنابراین تفاضل گل می‌تواند برای تعیین رتبه اول بسیار مهم باشد. از سوی دیگر قطر بعد از دو شکست شانسی ندارد و این دیدار برای آنها تشریفاتی است.

فان خال در پاسخ به این سوال که آیا دپای مهاجم بارسلونا که از مصدومیت همسترینگ رنج می‌برد، در این دیدار به میدان خواهد رفت یا خیر که  فان خال به خبرنگاران گفت: ما درباره ممفیس دپای ریسک نخواهیم کرد. برای قهرمان شدن در جهان به ممفیس نیاز داریم بنابراین هر کاری انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم او در دور حذفی آماده خواهد بود. 

فان خال در ادامه درباره حضور وینسنت یانسن در خط حمله گفت: او یک بازیکن در خدمت تیم است و عملکرد بسیار خوبی داشته است و دوست داریم بیشتر به او بازی دهیم. من واقعا از وینسنت یانسن راضی هستم.

هلند پس از به ثمر رساندن دو گل دیرهنگام برای شکست سنگال، خوش شانس بود که مقابل اکوادور به تساوی رسید و فان خال به همین خاطر گفت باید تیمش به پیشرفت خود ادامه دهد. او در این زمینه ادامه داد: ما در مقابل اکوادور تصمیمات بدی گرفتیم اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرنکی دی یونگ، هافبک میانی این تیم نیز موافق بود که نمایش آنها در برابر اکوادور اصلا خوب نبود.

دی یونگ که از گلودرد رنج می برد گفت: ما به اندازه کافی خوب نبودی و از فضاها استفاده نکردیم. اشتباهات فنی زیادی مرتکب شدیم اما همانطور که مربی گفت فکر می‌کنم این فقط یک بازی بود و نقش زیادی در وضعیت تیم ما ندارد.

اگر تیم فان خال دوم شود به احتمال زیاد در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف انگلیس خواهند رفت.

فان خال گفت که نتیجه بازی اکوادور – سنگال را زیر نظر خواهد داشت و در صورت گل زدن و رخ دادن اتفاقی او نیز کار متقابلی انجام خواهد داد. 

او در پایان درباره دیدار احتمالی با انگلیس گفت: واقعیت این است که اگر می‌خواهید قهرمان جهان شوید، باید بتوانید همه را شکست دهید.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.