پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

مورایس: ایران برابر ولز خیلی خوب بود/ ۴ تیم شانس قهرمانی دارند
08 آذر 1401 - 10:16
شناسه : 282467
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی سپاهان می‌گوید به خاطر یک شکست نباید سطح فوتبال ایران را زیر سوال برد چون انگلیس تیم قدرتمندی است.

پ
پ

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ما نمی‌توانیم به خاطر شکست سنگین برابر انگلیس، سطح فوتبال ایران را زیر سوال ببریم و آن را ضعیف حساب کنیم. در واقع فوتبال انگلیس بسیار قدرتمند بود. در بازی با انگلیس باید بگویم شکل بازی آن‌ها نقطه قوت این بازی بود و به نحو احسن بازی‌شان را به نمایش گذاشتند.

او اضافه کرد: سعی می‌کنم درباره تیم‌ملی زیاد نظر ندهم چون جایگاه‌ من و کی‌روش کاملا مشخص است. بازی انگلیس دیگر گذشته اما درباره بازی ولز باید بگویم که ایران خیلی خوب بازی کرد و دیدار باکیفیتی بود.

مورایس در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم برای قهرمانی در جام جهانی بیشتر است، عنوان کرد: اگر من می‌توانستم درست پیش بینی کنم و حدس بزنم، می‌توانستم یک میلیونر باشم! خیلی سخت است که در این رابطه صحبت کنم اما برزیل، اسپانیا، پرتغال و فرانسه را مدعی می‌دانم و شانس راهیابی به فینال مسابقات و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند.

سرمربی سپاهان  درباره خط خوردن امید نورافکن از فهرست تیم ملی گفت: من مربی تیم ملی نیستم و نمی‌توانم در این رابطه نظر دهم.

دستیار سابق ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان بیشتری از سپاهان می‌توانستند در جام جهانی حضور داشته باشند؟ بیان کرد: ما بازیکنان بسیار با کیفیتی در سپاهان داریم. می‌توانستیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشند. بازیکنان ما لیاقت و شایستگی حضور در لیست تیم ملی را داشتند اما نمی‌توانم اسم بازیکن خاصی را ببرم.

او در پایان درباره وضعیت تمرینات تیمش و هدف این تیم در ادامه لیگ برتر اظهار کرد: تیم در حال تمرین کردن است و داریم آمادگی خودمان را برای شروع لیگ به حد خوب می‌رسانیم. هر روز تلاش و پیشرفتمان را بیشتر می‌کنیم تا به هدفی که مد نظرمان است برسیم. می‌خواهیم ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذاریم و برای قهرمانی لیگ قدم برداریم. بازیکنان ما از نظر کیفی در آمادگی لازم هستند.

انتهای پیام  

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.