پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه
08 آذر 1401 - 11:14
شناسه : 282478
0
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد/وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است/ عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است/پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود/پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد/گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از آغاز عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است .

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.

غلامرضایی‌نیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.

گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.