یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21483 تعداد نوشته های امروز : 8×

آخرین خبرها

خروپف، زنگ خطری برای فشار خون بالا روند رسیدگی به تخلف شوراییان و انحلال شورای شهر کرمانشاه پلیس استان کرمانشاه استخدام می‌کند رشد نگران‌کننده سرطان سینه در زنان ایرانی: ۱۶ هزار مورد جدید سالانه چرا تبخال می‌زنیم ؟ کوچ پاییزه در کرمانشاه از آبان‌ماه آغاز می‌شود هواشناسی: دمای هوای کرمانشاه تا سه‌شنبه افزایشی و سپس کاهشی خواهد شد اولتیماتوم فرماندار کرمانشاه در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی کارگران معادن کرمانشاه چقدر در معرض خطرند؟ شایع‌ترین آسیب ورزشی دانش‌آموزان «قباق تپه» به حداقل ۱۰ فصل کاوش دیگر نیاز دارد بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه کی به اتمام می‌رسد؟/وعده بیاتی محقق نشد! شرط افتتاح حساب بانکی مشخص شد طرح سراسری ترخیص خودروهای توقیفی آغاز شد پیام تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی «حسن‌آبادی» سرپرست آب منطقه‌ای کرمانشاه شد «وانیا یاوری» مستعد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ است قتل به خاطر اختلافات شخصی در سرپل‌ذهاب/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت   آمادگی منطقه کرمانشاه برای سوخت رسانی در فصل سرما ۶ زنگ خطر درباره سلامت روان فرزندتان

آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه
08 آذر 1401 - 11:14
شناسه : 282478
1
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد/وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است/ عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است/پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود/پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد/گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از آغاز عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است .

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.

غلامرضایی‌نیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.

گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.