پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

افزایش تعداد ایستگاه‌های پایش کیفی هوای کرمانشاه
08 آذر 1401 - 11:27
شناسه : 282483
1
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر در استان کرمانشاه ۹ ایستگاه پایش کیفیت آلودگی هوا وجود دارد و با توجه به نیازسنجی انجام شده این تعداد باید افزایش یابد/در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه قرار شد چهار ایستگاه پایش آلودگی هوا ۲ ایستگاه در غرب استان یعنی شهرستان‌های روانسر و گیلانغرب و ۲ ایستگاه در شرق استان یعنی شهرستان‌های سنقروکلیایی و صحنه راه‌اندازی شود/اعتبار سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه برای راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید پایش آلودگی هوا هنوز دریافت نشده و به محض دریافت نسبت به احداث ایستگاه‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود/اطلاع‌رسانی در خصوص میزان آلودگی هوا و درصد کیفیت آن از مطالبات مردمی بوده که باید به شکل دقیق انجام شود/اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا به شکل دقیق و آنلاین انجام می‌پذیرد، اما در شهرستان قصرشیرین با مشکل روبه رو شده است/ دستگاه پایش کیفیت هوا مربوط به شهرستان قصرشیرین دچار مشکل شده و برای رفع عیب به شرکت سازنده فرستاده شده و به محض رفع مشکل کار خود را از سر می‌گیرد .
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر استانی هیئت دولت، گفت : تعداد ایستگاه‌های پایش کیفی هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد.

 

احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر در استان کرمانشاه ۹ ایستگاه پایش کیفیت آلودگی هوا وجود دارد و با توجه به نیازسنجی انجام شده این تعداد باید افزایش یابد.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه قرار شد چهار ایستگاه پایش آلودگی هوا ۲ ایستگاه در غرب استان یعنی شهرستان‌های روانسر و گیلانغرب و ۲ ایستگاه در شرق استان یعنی شهرستان‌های سنقروکلیایی و صحنه راه‌اندازی شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه برای راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید پایش آلودگی هوا هنوز دریافت نشده و به محض دریافت نسبت به احداث ایستگاه‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.

جلیلیان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص میزان آلودگی هوا و درصد کیفیت آن از مطالبات مردمی بوده که باید به شکل دقیق انجام شود.

وی با اشاره به سالم بودن ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا در استان کرمانشاه عنوان کرد: اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا به شکل دقیق و آنلاین انجام می‌پذیرد، اما در شهرستان قصرشیرین با مشکل روبه رو شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: دستگاه پایش کیفیت هوا مربوط به شهرستان قصرشیرین دچار مشکل شده و برای رفع عیب به شرکت سازنده فرستاده شده و به محض رفع مشکل کار خود را از سر می‌گیرد .

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.