جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

حمایت رونی از هری کین/ او دوباره جان می‌گیرد!
13 آذر 1401 - 16:16
شناسه : 282772
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

بهترین گل‌زن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس معتقد است که گل‌زنی‌های کاپیتان فعلی این کشور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود.

پ
پ

به گزارش ایسنا، هری کین، کاپیتان تیم‌ملی فوتبال انگلیس و آقای گل جام جهانی ۲۰۱۸ در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به گل‌زنی نشده و این موضوع با وجود سه پاس گل او، نگرانی‌هایی را به همراه داشته است. با این حال وین رونی معتقد است که هری کین می‌تواند به ناکامی‌اش در گل‌زنی در جام جهانی ۲۰۲۲ پایان دهد.

انگلیس امشب(یک‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سنگال خواهد رفت. وین رونی در آستانه این مسابقه در ستون مطالبش در مجله تایمز درباره اثرگذاری هری کین، کاپیتان تیم‌ملی انگلیس نوشت:

“هری کین برای این بازی‌ها ساخته شده است؛ بازی‌هایی که فشرده‌تر است، جایی که فشار بیش‌تر است، جایی که فوتبال حساب شده‌تر باشد، جایی که هری قدم می‌گذارد.

هری هنوز در مسابقات(جام جهانی ۲۰۲۲) گل‌زنی نکرده است اما فکر می‌کنم تغییری در طرز فکر او ایجاد خواهد شد. او فکر خواهد کرد، “درست است، اکنون باید مطمئن شوم که پیشرفت می‌کنیم” و فکر می‌کنم این زمانی است که جان می‌گیرد.

سایر مهاجمان گرت (ساوتگیت) با استعداد هستند اما هیچ کس ثبات هری را ندارد. او همیشه آرام و خونسرد است و اجازه نمی‌دهد موقعیت‌های از دست رفته او را اذیت کند. ناکامی در گل‌زنی در مرحله گروهی مانند یورو ۲۰۱۶ تاثیری بر او نخواهد داشت، جایی که شما می‌توانستید ناامیدی را ببینید.

من فکر می‌کنم این بیش‌تر شبیه به یورو ۲۰۲۰ خواهد بود، زمانی که ما صحبت‌های مشابهی در مورد گل نزدن هری در مرحله گروهی داشتیم و سپس او شروع به گل‌زنی کرد.”

وین رونی تغییراتی در ترکیب تیم‌ملی فوتبال انگلیس مقابل ولز پیش‌بینی کرده اما فیل فودن و مارکوس رشفورد را در سه نفر تهاجمی قرار داده است. رونی درباره تصمیمات گرت ساوتگیت، سرمربی تیم‌ملی فوتبال انگلیس در بازی با سنگال نوشته است:

“فکر می‌کنم فودن یا رشفورد را کنار بگذارد و به دنبال استفاده از استرلینگ است زیرا گرت او، رحیم را بیش‌تر از سایر مهاجمانش می‌شناسد و به او اعتماد دارد. من؟ من از تیمی که ولز را شکست داد، رشفورد و فودن را حفظ می‌کنم. فودن به شما کنترل بهتری می‌دهد و کمک زیادی به شما می‌کند. می‌توانید افزایش اعتماد به نفس رشفورد را پس از گل‌هایش به ولز ببینید. اعتماد به نفس، کلید موفقیت رشفورد است.”

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.