جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ناگاتومو: خاطره تلخ بازی با بلژیک هنوز در ذهن ما مانده است
13 آذر 1401 - 18:16
شناسه : 282774
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدافع کناری ژاپنی‌ها امیدوار است تیمش بتواند خاطره تلخ بازی با بلژیک در جام جهانی قبل را فراموش کند و این بار برابر کرواسی پیروز شود.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از کیودو، تیم ملی فوتبال ژاپن دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف کرواسی خواهد رفت.  یوتو ناگاتومو، مدافع کناری سامورایی‌ها قبل از این دیدار خاطراتی از باخت به بلژیک در یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه را  به زبان آورد و اعلام کرد خاطره تلخ آن دیدار هنوز در ذهن ژاپنی‌ها مانده است. 

با گذشت چهار سال از جام جهانی روسیه، فوتبالیست‌های ژاپن هنوز با حذفی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل بلژیک کنار نیامده اند. یوتو ناگاتومو مدافع کناری امروز یک‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من هرگز آن دیدار با بلژیک را فراموش نکرده‌ام. برخی صحنه‌ها هنوز به ذهنم می‌آید. چهار سال گذشته بسیار سخت بود.

ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی ابتدا ۲ بر صفر مقابل بلژیک پیش افتاد، اما در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد. حالا ژاپنی‌ها باید در این مرحله به دیدار یک تیم اروپایی دیگر بروند. کرواسی نایب قهرمان دوره قبل قطعا حریف سرسختی برای این تیم خواهد بود. 

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن گفت: کرواسی کشوری است که فوتبالیست‌های بسیار خوبی دارد. بی جهت نیست که آن‌ها در جام جهانی دوم شدند. بازیکنان آن‌ها بسیار باهوش هستند و می‌دانند چطور باید در دور حذفی بازی کنند. 

سرمربی تیم ملی ژاپن در پایان افزود: از نظر خودمان شایسته صعود به مرحله یک چهارم نهایی در سال ۲۰۱۸ بودیم. از آن زمان تاکنون بعضی از بازیکنان‌مان از جمله دایچی کامادا به‌طور قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند. پیروزی ۲ بر یک مقابل آلمان و اسپانیا نیز حکایت از این موضوع دارد.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.