یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21483 تعداد نوشته های امروز : 8×

آخرین خبرها

خروپف، زنگ خطری برای فشار خون بالا روند رسیدگی به تخلف شوراییان و انحلال شورای شهر کرمانشاه پلیس استان کرمانشاه استخدام می‌کند رشد نگران‌کننده سرطان سینه در زنان ایرانی: ۱۶ هزار مورد جدید سالانه چرا تبخال می‌زنیم ؟ کوچ پاییزه در کرمانشاه از آبان‌ماه آغاز می‌شود هواشناسی: دمای هوای کرمانشاه تا سه‌شنبه افزایشی و سپس کاهشی خواهد شد اولتیماتوم فرماندار کرمانشاه در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی کارگران معادن کرمانشاه چقدر در معرض خطرند؟ شایع‌ترین آسیب ورزشی دانش‌آموزان «قباق تپه» به حداقل ۱۰ فصل کاوش دیگر نیاز دارد بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه کی به اتمام می‌رسد؟/وعده بیاتی محقق نشد! شرط افتتاح حساب بانکی مشخص شد طرح سراسری ترخیص خودروهای توقیفی آغاز شد پیام تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی «حسن‌آبادی» سرپرست آب منطقه‌ای کرمانشاه شد «وانیا یاوری» مستعد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ است قتل به خاطر اختلافات شخصی در سرپل‌ذهاب/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت   آمادگی منطقه کرمانشاه برای سوخت رسانی در فصل سرما ۶ زنگ خطر درباره سلامت روان فرزندتان

بیشترین شکایت از کدام صنوف کرمانشاه است؟
30 آذر 1401 - 12:03
شناسه : 283587
3
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : وحید درکه، با اشاره به مهمترین موارد شکایات مردم که به دست انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه می‌رسد، گفت: یکی از پرتکرارترین موارد شکایت مربوط به سازندگان کابینت است که در چند زمینه از آنها شکایت می شود/وی تقلب در عرضه محصولات را از جمله مهمترین موارد شکایت دانست و عنوان کرد: برخی از سازندگان کابینت از قطعات بی کیفیت و نامرغوب برای تهیه کابینت استفاده می‌کنند و چون کار آنها تخصصی است و شاید مردم اطلاع دقیقی از نوع و کیفیت مواد اولیه مورد نیاز ساخت کابینت نداشته باشند، آنها نیز پول کابینت گرانقیمت را از مردم گرفته و محصول با قیمت پایین‌تر به آنها تحویل می‌دهند که باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است/از سوی دیگر ارائه خدمات بی‌کیفیت از دیگر دلایل شکایت مردم از کابینت‌سازان است که بعد از مدت کوتاهی استفاده چار آسیب و خرابی می‌شود/با توجه به افزایش هزینه قطعات خودرو، در برخی موارد مصرف کنندگان بهای زیادی بابت تعمیر و تعویض قطعات خودرو می‌پردازند، اما بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل می‌شود/وی از انتقاد مردم از کیفیت ارائه خدمات از سوی برخی تعمیرکاران خودرو در عین اخذ دستمزد بالا خبر داد و خاطرنشان کرد: انکار نمی‌کنیم که مواردی وجود دارد که شاید نیازی به تعویض یک قطعه نباشد، اما برخی تعمیرکاران با همکاری فروشندگان قطعات یدکی، مصرف کننده که شاید آگاهی کافی نداشته باشد را مجبور به تعویض قطعه با هزینه دوچندان می‌کنند.
منبع : ایسنا
پ
پ

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه شکایت از کابینت‌سازان، تعمیرکاران خودرو و فروشندگان موبایل را بیشترین موارد شکایاتی دانست که به دست این انجمن می‌رسد.

وحید درکه، با اشاره به مهمترین موارد شکایات مردم که به دست انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه می‌رسد، گفت: یکی از پرتکرارترین موارد شکایت مربوط به سازندگان کابینت است که در چند زمینه از آنها شکایت می شود.

وی تقلب در عرضه محصولات را از جمله مهمترین موارد شکایت دانست و عنوان کرد: برخی از سازندگان کابینت از قطعات بی کیفیت و نامرغوب برای تهیه کابینت استفاده می‌کنند و چون کار آنها تخصصی است و شاید مردم اطلاع دقیقی از نوع و کیفیت مواد اولیه مورد نیاز ساخت کابینت نداشته باشند، آنها نیز پول کابینت گرانقیمت را از مردم گرفته و محصول با قیمت پایین‌تر به آنها تحویل می‌دهند که باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ارائه خدمات بی‌کیفیت از دیگر دلایل شکایت مردم از کابینت‌سازان است که بعد از مدت کوتاهی استفاده چار آسیب و خرابی می‌شود.

درکه دومین صنفی که این روزها مصرف‌کنندگان از آن شکایت دارند را تعمیرکاران خودرو اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش هزینه قطعات خودرو، در برخی موارد مصرف کنندگان بهای زیادی بابت تعمیر و تعویض قطعات خودرو می‌پردازند، اما بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل می‌شود.

وی از انتقاد مردم از کیفیت ارائه خدمات از سوی برخی تعمیرکاران خودرو در عین اخذ دستمزد بالا خبر داد و خاطرنشان کرد: انکار نمی‌کنیم که مواردی وجود دارد که شاید نیازی به تعویض یک قطعه نباشد، اما برخی تعمیرکاران با همکاری فروشندگان قطعات یدکی، مصرف کننده که شاید آگاهی کافی نداشته باشد را مجبور به تعویض قطعه با هزینه دوچندان می‌کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه یکی دیگر از موارد شکایت این روزهای مصرف کنندگان را فروش گوشی تلفن همراه دانست که تفاوت قیمت آن در بازار قابل توجه است و برخی در این زمینه گرانفروشی می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بعد تعمیرات تلفن همراه نیز شکایات زیادی داریم که ارائه خدمات تعمیرکاران در عین اخذ هزینه زیاد، مناسب نبوده و باعث درست شدن عملکرد تلفن همراه نشده است.

به گفته درکه، به همه این شکایات رسیدگی خواهد شد تا مصرف کنندگان به حقوق خود برسند و چنانچه اجحافی در حق آنها شده جبران شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.