شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بهترین فرصت برای کسب جام یونایتد بعد از ۵ سال
05 بهمن 1401 - 11:16
شناسه : 284837
5
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرمربی یونایتد اعتراف کرد تیمش بهترین فرصت برای کسب جام در این فصل دارد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش فرصت خوبی برای کسب اولین جام خود از سال ۲۰۱۷ دارد. 

منچستریونایتد باید امشب (چهارشنبه) در دیدار رفت نیمه‌نهایی جام کارابائو (اتحادیه) مقابل ناتینگهام فارست قرار گیرد که این دیدار در زمین تیم ناتینگهام برگزار می شود. بازی برگشت  نیز هفته بعد در اولدترافورد برگزار خواهد شد.

یونایتد از سوی هوادارانش به خاطر ناکامی در کسب جام در سال‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. آخرین بار این تیم در لیگ اروپا و جام اتحادیه در سال ۲۰۱۷ توانست جام کسب کند. اکنون شیاطین سرخ زیر نظر تن هاخ پیشرفت کرده و تنها تیم انگلیسی است که در چهار رقابت این فصل یعنی لیگ برتر، جام کارابائو، جام حذفی و لیگ اروپا در رقابت باقی مانده و شانس قهرمانی دارد.

تن هاخ گفت: فرصت خوبی داریم که جام کسب کنیم اما باید بازی به بازی پیش برویم. دو بازی برابر ناتینگهام برگزار خواهیم کرد و باید بتوانیم به دیدار نهایی برسیم. نباید به آینده فکر کرد چون حواسمان پرت می‌شود. اکنون تنها تمرکز ما روی این است که بتوانیم به دیدار نهایی جام اتحادیه راه یابیم.

تن هاخ در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت بازیکنان یونایتد بعد از شکست مقابل آرسنال صدرنشین لیگ کاملاً روی دیدار با فارست متمرکز شده‌اند که در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و ۹ پله پایین‌تر از یونایتد است.

سرمربی هلندی در پایان اضافه کرد که دیگو دالوت، جیدون سانچو و آنتونی مارسیال برای این بازی در دسترس نخواهند بود اما کاسمیرو پس از گذراندن یک جلسه محرومیت در لیگ، دوباره می تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند. 

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.