جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

واکنش احساسی جوکوویچ بعد از قهرمانی
10 بهمن 1401 - 0:16
شناسه : 284941
5
طلوع‌‌کرمانشاه :

نواک جوکوویچ می‌گوید پیروزیش مقابل استفانوس سیتسیپاس در فینال اوپن استرالیا «بزرگترین پیروزی» دوران حرفه‌ای او بود.

پ
پ

به گزارش ایسنا، در دیدار فینال رقابت‌های گرنداسلم ملبورن استرالیا، نواک جوکوویچ نفر پنجم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان برابر استفانوس سیتسیپاس نفر چهارم رنکینگ از یونان به میدان رفت و مقتدرانه و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و دهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس اُپِن استرالیا را از آن خود کرد.

جوکوویچ در این دیدار در ۳ ست متوالی و با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۷-۶ مقابل سیتسیپاس به برتری رسید و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

او بعد از پایان این دیدار گفت: باید بگویم که با توجه به شرایط، این یکی از چالش برانگیزترین تورنمنت‌هایی بوده است که در زندگی ام بازی کرده ام. سال گذشته در اپن استرالیا بازی نکردم. می خواهم از همه افرادی تشکر کنم که باعث شدند من از حضور در ملبورن استرالیا احساس راحتی کنم. فقط تیم و خانواده من می دانند که ما در چهار تا پنج هفته گذشته چه کرده‌ایم. این احتمالاً بزرگترین قهرمانی در زندگی من است.

او پیامی برای سیتسیپاس داشت و گفت: این قطعا آخرین گرند اسلم شما نیست، شما هنوز زمان زیادی دارید، خیلی بیشتر از من.

سیتسیپاس نیز گفت: جوکوویچ یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان ورزش ما است و من فکر می‌کنم او بزرگ‌ترین کسی است که راکت تنیس را در دست گرفته است.

جوکوویچ با این نتیجه، بیست و دومین قهرمانی در گرنداسلم‌ها را به دست آورد و از این حیث با رافائل نادال، رکورددار قهرمانی در گرنداسلم‌ها رسید و حالا می‌تواند با یک قهرمانی دیگر به تنهایی پرافتخارترین تنیسور تاریخ شود.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.