پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

کرمانشاه به حالت آماده‌باش درآمد/ تشدید بارش‌ها در استان
11 بهمن 1401 - 9:15
شناسه : 284971
4
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : هواشناسی در پی ورود سامانه بارش‌زا به استان هشدار قرمز صادر کرده و اوج بارش‌ها را نیز برای امروز، سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه پیش‌بینی کرده است/هشدار قرمز به وقوع حتمی سیلاب نیست، بلکه برای آگاهی و آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان و مردم اعلام شده است/افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای هشدار قرمز هواشناسی، اظهار کرد: شهروندان اگر چنانچه سفر ضروری ندارند با توجه به هشدار قرمز صادر شده از سوی هواشناسی، حتما خودداری کنند و یا اگر نیاز به سفر داشتند با کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها، در طول مسیر با عوامل پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند/عشایر در یک مکان مناسب و به دور از مسیل‌ها و سیلاب‌ها اتراق کنند، آب منطقه‌ای استان در مسیر رودخانه‌های حادثه‌خیز ماشین‌آلات را مستقر کرده‌اند/شهرداری و آب و فاضلاب کرمانشاه کاملا در حال آماده‌باش هستند و ضرورت دارد شهروندان از نقاط حادثه‌خیز همچون آبشوران و قره‌سو دوری کنند و رفت‌وآمدی نداشته باشند/چنانچه در هر نقطه از کرمانشاه و یا سایر نقاط استان، دهستان‌ها و روستاها سیلابی ایجاد شد، سریعا اطلاع‌رسانی کنند/ از آنجا که بارش باران را در حال حاضر داریم؛ برودت هوا و افت دما را نداریم اگر چنانچه بارش برفی در شهرستانی داشته باشیم ستاد بحران تشکیل جلسه می‌دهد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد/هم اکنون بارش‌ باران در سطح استان از شدت بیشتری برخوردار است به طوریکه در برخی از نقاط سبب آبگرفتگی، رواناب و سیلابی شدن مسیرها شده است/بارش برف از این سامانه در گردنه و نواحی سردسیر به شکل نسبتا سنگینی اتفاق می‌افتد/امروز چهارشنبه بارش‌ها به شکل پرانده و در نیمه غربی استان خواهد بود و روز پنجشنبه هم مجددا شاهد نفوذ موج نتپایدار به استان هستیم که هر چند به گستردگی موج امروز نخواهد بود ولی باز انتظار بارش برف و باران را داریم/دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته روند کاهشی دارد.
منبع : فارس
پ
پ

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: چنانچه در هر نقطه از استان، دهستان‌ها و روستاها سیلابی ایجاد شد، سریعا اطلاع‌رسانی کنید.

 هواشناسی در پی ورود سامانه بارش‌زا به استان هشدار قرمز صادر کرده و اوج بارش‌ها را نیز برای امروز، سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه پیش‌بینی کرده است.

هشدار قرمز به وقوع حتمی سیلاب نیست، بلکه برای آگاهی و آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان و مردم اعلام شده است.

افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای هشدار قرمز هواشناسی، اظهار کرد: شهروندان اگر چنانچه سفر ضروری ندارند با توجه به هشدار قرمز صادر شده از سوی هواشناسی، حتما خودداری کنند و یا اگر نیاز به سفر داشتند با کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها، در طول مسیر با عوامل پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر در یک مکان مناسب و به دور از مسیل‌ها و سیلاب‌ها اتراق کنند، آب منطقه‌ای استان در مسیر رودخانه‌های حادثه‌خیز ماشین‌آلات را مستقر کرده‌اند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری و آب و فاضلاب کرمانشاه کاملا در حال آماده‌باش هستند و ضرورت دارد شهروندان از نقاط حادثه‌خیز همچون آبشوران و قره‌سو دوری کنند و رفت‌وآمدی نداشته باشند.

وی افزود: چنانچه در هر نقطه از کرمانشاه و یا سایر نقاط استان، دهستان‌ها و روستاها سیلابی ایجاد شد، سریعا اطلاع‌رسانی کنند.

یگانه اضافه کرد: از آنجا که بارش باران را در حال حاضر داریم؛ برودت هوا و افت دما را نداریم اگر چنانچه بارش برفی در شهرستانی داشته باشیم ستاد بحران تشکیل جلسه می‌دهد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه نیز گفت: هم اکنون بارش‌ باران در سطح استان از شدت بیشتری برخوردار است به طوریکه در برخی از نقاط سبب آبگرفتگی، رواناب و سیلابی شدن مسیرها شده است.

وی ادامه داد: بارش برف از این سامانه در گردنه و نواحی سردسیر به شکل نسبتا سنگینی اتفاق می‌افتد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز چهارشنبه بارش‌ها به شکل پرانده و در نیمه غربی استان خواهد بود و روز پنجشنبه هم مجددا شاهد نفوذ موج نتپایدار به استان هستیم که هر چند به گستردگی موج امروز نخواهد بود ولی باز انتظار بارش برف و باران را داریم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته روند کاهشی دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.