پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

قوی‌ترین مردان از پاورلیفتینگ برایم جذاب‌تر است
11 بهمن 1401 - 12:12
شناسه : 284986
5
میلاد عباس‌آبادی: طلوع‌‌کرمانشاه :  نفر اول وزن منفی 105 کیلوگرم مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که قهرمانی جهان در رشته پاورلیفتینگ را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، علت گرایشش به رشته قوی‌ترین مردان را جذابیت بالای این رشته عنوان کرد/میلاد عباس‌آبادی، با اشاره به شرکتش در مسابقات قویترین مردان ایران که اخیرا برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات در وزن منفی 105 کیلوگرم در 9 آیتم شرکت کردم که مقام قهرمانی را بدست آوردم/ متاسفانه در زمان هیات قبلی توجهی به این رشته نمی‌شد، برای همین از رئیس جدید هیات انتظار داریم که به رشته قوی‌ترین مردان نیز توجه کند که البته ایشان هم قول داده خرداد سال آینده یک مسابقه در سطح مناسب را در این رشته برگزار کند/در حال حاضر زیرساخت چندانی برای این رشته در کرمانشاه نداریم. یک سالن در اختیار ورزشکاران این رشته است که آن هم شرایط نامساعد با وسایل غیراستاندارد دارد و جای مناسبی برای تمرین نیست/باتوجه به این شرایط در شهرستان محل زندگیم، یک سالن راه اندازی کرده‌ام و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز را هم خودم خریداری کرده ام تا بتوانم تمریناتم را ادامه بدهم/دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی قویترین مردان کشور امارات در سال 2022 در ادامه از سختی های این رشته هم گفت و افزود: باتوجه به اینکه بدلیل مشکلات ژنتیکی مدام دچار افزایش وزن می شوم، هرساله برای حضور در مسابقات مجبور می شوم تا حدود 20 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم و به وزن 105 کیلوگرم برسم/این ورزشکار کرمانشاهی که سابقا در رشته پاورلیفتینگ فعالیت می کرده و قهرمان هفت دوره در این رشته در کشور و قهرمان جهان در سال 2017 بوده، در خصوص چرایی عدم ادامه فعالیتش در پاورلیفتینگ هم گفت: از 13، 14 سالگی وارد رشته پاورلیفتینگ شدم و تا سال 1397 هم در این رشته بودم و عناوین متعددی کسب کردم، اما از این سال با رشته قوی ترین مردان آشنا و جذب این رشته شدم.
منبع : ایسنا
پ
پ

 نفر اول وزن منفی ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که قهرمانی جهان در رشته پاورلیفتینگ را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، علت گرایشش به رشته قوی‌ترین مردان را جذابیت بالای این رشته عنوان کرد.

میلاد عباس‌آبادی، با اشاره به شرکتش در مسابقات قویترین مردان ایران که اخیرا برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات در وزن منفی ۱۰۵ کیلوگرم در ۹ آیتم شرکت کردم که مقام قهرمانی را بدست آوردم.

وی که برای سومین سال متوالی موفق به کسب این عنوان شده، در خصوص وضعیت رشته قوی ترین مردان در کرمانشاه هم گفت: متاسفانه در زمان هیات قبلی توجهی به این رشته نمی‌شد، برای همین از رئیس جدید هیات انتظار داریم که به رشته قوی‌ترین مردان نیز توجه کند که البته ایشان هم قول داده خرداد سال آینده یک مسابقه در سطح مناسب را در این رشته برگزار کند.  

عباس آبادی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت چندانی برای این رشته در کرمانشاه نداریم. یک سالن در اختیار ورزشکاران این رشته است که آن هم شرایط نامساعد با وسایل غیراستاندارد دارد و جای مناسبی برای تمرین نیست.

وی تاکید کرد: باتوجه به این شرایط در شهرستان محل زندگیم، یک سالن راه اندازی کرده‌ام و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز را هم خودم خریداری کرده ام تا بتوانم تمریناتم را ادامه بدهم.

دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی قویترین مردان کشور امارات در سال ۲۰۲۲ در ادامه از سختی های این رشته هم گفت و افزود: باتوجه به اینکه بدلیل مشکلات ژنتیکی مدام دچار افزایش وزن می شوم، هرساله برای حضور در مسابقات مجبور می شوم تا حدود ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشم و به وزن ۱۰۵ کیلوگرم برسم.

این ورزشکار کرمانشاهی که سابقا در رشته پاورلیفتینگ فعالیت می کرده و قهرمان هفت دوره در این رشته در کشور و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۷ بوده، در خصوص چرایی عدم ادامه فعالیتش در پاورلیفتینگ هم گفت: از ۱۳، ۱۴ سالگی وارد رشته پاورلیفتینگ شدم و تا سال ۱۳۹۷ هم در این رشته بودم و عناوین متعددی کسب کردم، اما از این سال با رشته قوی ترین مردان آشنا و جذب این رشته شدم.

وی که طی سه سال متوالی عنوان قویترین مردان ایران در دسته ۱۰۵ کیلوگرم را بدست آورده، گفت: قویترین مردان از پاورلیفتینگ برایم جذاب‌تر است، متاسفانه در سالهای اخیر پاورلیفتینگ شاخه‌های زیادی پیدا کرده که جذابیت و سطح آن را پایین  آورده است.

عباس آبادی در ادامه از حضورش در مسابقه تلویزیونی مردان آهنین برای نوروز ۱۴۰۲ هم خبرداد و گفت: ضبط این برنامه از ۱۰ اسفند در جزیزه کیش آغاز می شود و تا ۱۶ این ماه ادامه خواهد داشت و قرار است از اول فرودین از تلویزیون پخش شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.