سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

برف و باران در راه کرمانشاه
16 بهمن 1401 - 11:42
شناسه : 285074
3
کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا فردا قسمتی تا نیمه ابری گاهی اوقات همراه با رشد ابر خواهد بود. به دنبال این وضعیت از یکشنبه تا چهارشنبه، گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهند شد/پیش بینی می شود، بارش در روز یکشنبه غالباً بشکل رگبارهای پراکنده برف و عمدتاً در نیمه شمالی استان مشاهده گردد/در روزهای دوشنبه و سه شنبه با تقویت شرایط ناپایدار، بارش نمود بیشتری داشته و در بعضی ساعات شاهد وزش باد، بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود، ضمناً این شرایط ممکن است در روز سه شنبه سبب ورود گرد و غبار نیز به جو استان، خصوصاً در نواحی غربی گردد/شایان ذکر است در روز چهارشنبه با توجه به سرد شدن لایه های زیرین جو، بارش علاوه بر گردنه ها و نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز بتدریج به شکل برف مشاهده خواهد شد. در ادامه هفته، طی روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری کاسته شده و انتظار نمی رود بارش قابل توجهی در استان رخ دهد/مهمترین پدیده جوی در این ایام، مه صبحگاهی در برخی مناطق می باشد. همچنین دمای هوا که تا سه شنبه روندی افزایشی خواهد داشت، از روز چهارشنبه تا پایان هفته بتدریج کاهش می یابد، به نحوی که در پایان هفته مجدداً شاهد هوای سردی خواهیم بود.
پ
پ

بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا فردا قسمتی تا نیمه ابری گاهی اوقات همراه با رشد ابر خواهد بود. به دنبال این وضعیت از یکشنبه تا چهارشنبه، گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهند شد.

پیش بینی می شود، بارش در روز یکشنبه غالباً بشکل رگبارهای پراکنده برف و عمدتاً در نیمه شمالی استان مشاهده گردد. در روزهای دوشنبه و سه شنبه با تقویت شرایط ناپایدار، بارش نمود بیشتری داشته و در بعضی ساعات شاهد وزش باد، بارش برف و باران در سطح استان خواهیم بود، ضمناً این شرایط ممکن است در روز سه شنبه سبب ورود گرد و غبار نیز به جو استان، خصوصاً در نواحی غربی گردد.

شایان ذکر است در روز چهارشنبه با توجه به سرد شدن لایه های زیرین جو، بارش علاوه بر گردنه ها و نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز بتدریج به شکل برف مشاهده خواهد شد. در ادامه هفته، طی روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری کاسته شده و انتظار نمی رود بارش قابل توجهی در استان رخ دهد.

مهمترین پدیده جوی در این ایام، مه صبحگاهی در برخی مناطق می باشد. همچنین دمای هوا که تا سه شنبه روندی افزایشی خواهد داشت، از روز چهارشنبه تا پایان هفته بتدریج کاهش می یابد، به نحوی که در پایان هفته مجدداً شاهد هوای سردی خواهیم بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.