پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه؛ با ۴۰۰ نفر
18 بهمن 1401 - 10:10
شناسه : 285158
5
طلوع‌‌کرمانشاه : دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه گفت: در اولین شب برگزار ی این جشنواره فیلم‌های "بعد از رفتن"، "پرونده باز است"، "آنها مرا دوست داشتند" و "روایت ناتمام سیما" در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون(هتل پارسیان) به نمایش درآمد./در اولین شب اکران فیلم‌های جشنواره بیش از ۴۰۰ نفر در این سه سینما حضور یافته و به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند./ فیلم‌های پرمخاطب جشنواره در شب‌های بعدی اکران خواهند شد و پیش فروش بلیت این فیلم‌ها نشان از استقبال خوب کرمانشاهیان از آنها دارد، طوری که احتمال می‌دهیم سالن‌ها کامل پُر شود./ در حال حاضر پیش فروش فیلم‌های "یادگار جنوب"، " سرهنگ ثریا"، "اتاقک گلی" و "جنگل پرتقال" بیش از سایر فیلم‌ها بوده و استقبال خوبی از این فیلم‌ها تا این لحظه صورت گرفته است.
منبع : ایسنا
پ
پ

دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه از حضور بیش از ۴۰۰ نفر در اولین شب اکران فیلم‌های جشنواره در سینماهای استان خبر داد.

محمدجواد کنجوری با اشاره به شروع جشنواره فیلم فجر از شب گذشته (۱۷ بهمن) گفت: در اولین شب برگزار ی این جشنواره فیلم‌های “بعد از رفتن”، “پرونده باز است”، “آنها مرا دوست داشتند” و “روایت ناتمام سیما” در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون(هتل پارسیان) به نمایش درآمد.

وی افزود: در اولین شب اکران فیلم‌های جشنواره بیش از ۴۰۰ نفر در این سه سینما حضور یافته و به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند.

کنجوری گفت: فیلم‌های پرمخاطب جشنواره در شب‌های بعدی اکران خواهند شد و پیش فروش بلیت این فیلم‌ها نشان از استقبال خوب کرمانشاهیان از آنها دارد، طوری که احتمال می‌دهیم سالن‌ها کامل پُر شود.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیش فروش فیلم‌های “یادگار جنوب”، ” سرهنگ ثریا”، “اتاقک گلی” و “جنگل پرتقال” بیش از سایر فیلم‌ها بوده و استقبال خوبی از این فیلم‌ها تا این لحظه صورت گرفته است.

کنجوری گفت: علاقمندان برای تهیه بلیت برای فیلم‌های جشنواره می‌توانند به سایت www.gisheh7.ir مراجعه کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.