پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

باید تجربه بازیکنان جوان را بالا برد/ از عنوان قهرمانی آسیا فاصله گرفته‌ایم
18 بهمن 1401 - 10:18
شناسه : 285161
3
سارا شیربیگی: طلوع‌‌کرمانشاه : خانم گل فوتسال آسیا گفت: در مسابقات اخیر حدود 60 تا 70 درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند./ باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد./ به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم./ برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.
منبع : ایسنا
پ
پ

خانم گل فوتسال آسیا به تعطیلی تیم ملی فوتسال بانوان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت ازبک‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

سارا شیربیگی با اشاره به قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیای مرکزی(کافا) اظهارکرد: سطح چنین مسابقاتی برای ایران که قهرمان آسیاست چندان بالا نیست و حتی دو بازی اول ما هم در این رقابت‌ها بیشتر جنبه بازی تدارکاتی و هماهنگ شدن بازیکنان را داشت.

وی به پیروزی ۵ بر ۴ ایران برابر ازبکستان در فینال این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه چندسالی بود که اردو نداشتیم و تیم ملی تعطیل شده بود و از طرفی جوانگرایی هم صورت گرفته، برای همین ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

خانم گل مسابقات کافا تصریح کرد: به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.

شیربیگی در ادامه در خصوص جوانگرایی در تیم ملی هم گفت: در مسابقات اخیر حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند.

وی جوانگرایی را لازمه رشد تیم ملی فوتسال بانوان دانست و ادامه داد: البته برای تحقق این مسئله باید برنامه‌ریزی و بررسی های دقیقی از سوی مسئولین انجام گیرد و در کنار جوانان از باتجربه‌ها نیز بهره گرفته شود.

خانم گل لیگ برتر ایران تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.