شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

خرید میوه شب عید چقدر آب می‌خورد؟
27 اسفند 1401 - 10:57
شناسه : 286399
4
 رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : عزت‌الله گوهرباری ، با اشاره به قیمت انواع میوه در میدان بار در آستانه شب عید، اظهار کرد: این روزها پرتقال، سیب، کیوی و موز پرطرفدارترین میوه‌ها است/وی از طیف گسترده قیمت انواع میوه در بازار بسته به نوع و کیفیت آن یاد کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو انواع سیب در بازار بین ۱۵ تا ۳۷ هزار تومان است/رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت کنونی هر کیلو پرتقال تامسون در بازار را بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: پرتقال رنگی نیز قیمت مشابهی دارد/گوهرباری با بیان اینکه قیمت هر کیلو خیار نیز بین ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان و کیوی نیز بین ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: قیمت موز متغییر بوده و با تغییرات نرخ ارز بالا و پایین می‌شود، اما در حال حاضر موز اکوادور کیلویی حدود ۷۰ هزار تومان است/وی از ورود نوبرانه‌ها به بازار نیز خبر داد و عنوان کرد: قیمت هر کیلو توت فرنگی در بازار ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است، اما چغاله بادام هنوز به میدان بار نیامده است/رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت‌های اعلام شده را مربوط به نرخ عمده در میدان بار دانست که با احتساب سود قانونی ۲۰ تا ۲۵ درصدی به دست خرده فروش و در نهایت مصرف کننده خواهد رسید/گوهرباری با بیان اینکه قیمت میوه نسبت به سایر کالاها و همچنین نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته، افزود: این در حالیست که در بخش‌های مختلف حمل و نقل، هزینه کارگری و ... با افزایش قیمت مواجه بوده‌ایم.
منبع : ایسنا
پ
پ

 رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به وفور میوه در بازار در آستانه شب عید، گفت: قیمت میوه نسبت به سال گذشته تفاوت چشمگیری نداشته است.

عزت‌الله گوهرباری ، با اشاره به قیمت انواع میوه در میدان بار در آستانه شب عید، اظهار کرد: این روزها پرتقال، سیب، کیوی و موز پرطرفدارترین میوه‌ها است.

وی از طیف گسترده قیمت انواع میوه در بازار بسته به نوع و کیفیت آن یاد کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو انواع سیب در بازار بین ۱۵ تا ۳۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت کنونی هر کیلو پرتقال تامسون در بازار را بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: پرتقال رنگی نیز قیمت مشابهی دارد.

گوهرباری با بیان اینکه قیمت هر کیلو خیار نیز بین ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان و کیوی نیز بین ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: قیمت موز متغییر بوده و با تغییرات نرخ ارز بالا و پایین می‌شود، اما در حال حاضر موز اکوادور کیلویی حدود ۷۰ هزار تومان است.

وی از ورود نوبرانه‌ها به بازار نیز خبر داد و عنوان کرد: قیمت هر کیلو توت فرنگی در بازار ۳۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است، اما چغاله بادام هنوز به میدان بار نیامده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت‌های اعلام شده را مربوط به نرخ عمده در میدان بار دانست که با احتساب سود قانونی ۲۰ تا ۲۵ درصدی به دست خرده فروش و در نهایت مصرف کننده خواهد رسید.

گوهرباری با بیان اینکه قیمت میوه نسبت به سایر کالاها و همچنین نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته، افزود: این در حالیست که در بخش‌های مختلف حمل و نقل، هزینه کارگری و … با افزایش قیمت مواجه بوده‌ایم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.