یکشنبه, ۱۸ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 8 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21745 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

محوطه باستانی «تپه تیلینه» اهمیتی فراملی دارد هوای کرمانشاه در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت باز هم وعده بیاتی تو خالی از آب درآمد / آذر از نیمه گذشت و خبری از افتتاح باند فرودگاه کرمانشاه نیست شایع ترین عفونت‌ های چشمی و درمان آن هوای امروز کرمانشاه «استاندارد» است جهاد کشاورزی کرمانشاه نسبت به افزایش جمعیت موش‌ها در مزارع استان هشدار داد پروژه‌های «نهضت ملی مسکن» را بدون تکمیل زیرساخت‌ها افتتاح نخواهم کرد چرا جریمه‌های تکراری برای رانندگان ثبت می‌شود؟ آغاز طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در کرمانشاه محیط‌زیست خسارت دستبرد خرس گرسنه را می‌پردازد خودروی قاچاق سوخت در جاده قصرشیرین در آتش سوخت خشت اول چون نهد معمار کج… ورود ۲۹ هزار پرونده به دادسرای کرمانشاه/ میانگین رسیدگی به پرونده ها ۶۶ روز است بازگرداندن کرمانشاه به تراز استان‌های دیگر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است پروژه بزرگ کاشی و سرامیک چینی‌ها در کرمانشاه به کجا رسید؟ قتل مادر و زخمی شدن پدر به دست پسر ناخلف در اسلام آبادغرب نمایش”کاتالونیا” حجم زیادی از جوایز را ربود+گزارش تصویری ۲۰۰۰ نوزاد کرمانشاهی واکسن «روتاویروس» دریافت می‌کنند سرطان مثانه در این مشاغل اتفاق می‌افتد کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در کرمانشاه

افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه
31 تیر 1402 - 13:06
شناسه : 288518
4
معاون گردشگری استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به‌گزارش  پایگاه خبری طلوع  کرمانشاه؛به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است/ رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد/یکی از شرایط ایجاد رونق اقتصادی در استان ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی است/صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند/نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کند/ برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به گردشگران جزو اولویت‌های ما در استان است و امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود/در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، یک مورد شکایت مسافر از تور برگزار شده مشهد توسط دفتر خدمات خدمات مسافرتی و نحوه عملکرد هتل محل اقامت بود که به سرویس‌دهی و موارد بهداشتی اعتراض داشت، رسیدگی شد که با توجه به بررسی انجام شده هتل طبق قرارداد دفتر تامین شده بود، موضوع به شکل کتبی برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای بحث نظارت و پیگیری ارسال شد.
پ
پ

معاون گردشگری استان کرمانشاه بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان تاکید کرد و گفت: فعالیت دفاتر با دقت بیشتری رصد می‌شود که در چهارچوب وظایف قانونی خود عمل کنند.

به‌گزارش  پایگاه خبری طلوع  کرمانشاه؛به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد.

او ادامه داد: یکی از شرایط ایجاد رونق اقتصادی در استان ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی است.

صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند.

او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کن،د.

معاون گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به گردشگران جزو اولویت‌های ما در استان است و امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، یک مورد شکایت مسافر از تور برگزار شده مشهد توسط دفتر خدمات خدمات مسافرتی و نحوه عملکرد هتل محل اقامت بود که به سرویس‌دهی و موارد بهداشتی اعتراض داشت، رسیدگی شد که با توجه به بررسی انجام شده هتل طبق قرارداد دفتر تامین شده بود، موضوع به شکل کتبی برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای بحث نظارت و پیگیری ارسال شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.