شنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 7 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21743 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

باز هم وعده بیاتی تو خالی از آب درآمد / آذر از نیمه گذشت و خبری از افتتاح باند فرودگاه کرمانشاه نیست شایع ترین عفونت‌ های چشمی و درمان آن هوای امروز کرمانشاه «استاندارد» است جهاد کشاورزی کرمانشاه نسبت به افزایش جمعیت موش‌ها در مزارع استان هشدار داد پروژه‌های «نهضت ملی مسکن» را بدون تکمیل زیرساخت‌ها افتتاح نخواهم کرد چرا جریمه‌های تکراری برای رانندگان ثبت می‌شود؟ آغاز طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در کرمانشاه محیط‌زیست خسارت دستبرد خرس گرسنه را می‌پردازد خودروی قاچاق سوخت در جاده قصرشیرین در آتش سوخت خشت اول چون نهد معمار کج… ورود ۲۹ هزار پرونده به دادسرای کرمانشاه/ میانگین رسیدگی به پرونده ها ۶۶ روز است بازگرداندن کرمانشاه به تراز استان‌های دیگر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است پروژه بزرگ کاشی و سرامیک چینی‌ها در کرمانشاه به کجا رسید؟ قتل مادر و زخمی شدن پدر به دست پسر ناخلف در اسلام آبادغرب نمایش”کاتالونیا” حجم زیادی از جوایز را ربود+گزارش تصویری ۲۰۰۰ نوزاد کرمانشاهی واکسن «روتاویروس» دریافت می‌کنند سرطان مثانه در این مشاغل اتفاق می‌افتد کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در کرمانشاه کرمانشاه نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد  دستگیری زن جوانی که شوهرش را با دستمال خفه کرد

قطار شهری کرمانشاه ۵۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد/ افتتاح فاز اول، ۲ سال دیگر
09 مرداد 1402 - 10:03
شناسه : 288670
3
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : نادر نوروزی در جلسه (هشتم مرداد) کارگروه قطار شهری کرمانشاه، ارزش فعلی این پروژه را ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: با توجه به این مسئله مسکوت گذاشتن این پروژه به ضرر شهر است، بنابراین اجرای آن با جدیت ادامه دارد/در حال حاضر پروژه فعال بوده و کار حفر تونل آن در مسیر میدان آزادی تا فردوسی ادامه دارد/برنامه میان مدت ما در اجرای این طرح دو ساله است و نیازمند تامین اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی است/در این برنامه دوساله بهره برداری از فاز اول پروژه (کارمندان تا میدان آزادی)، احداث تونل تا چهارراه مدرس و تکمیل ساختمان مرکز کنترل پروژه را هدفگذاری کرده ایم/همچنین برنامه داریم قرارداد حفر تونل از چهارراه مدرس تا میدان فردوسی را هم طی این مدت منعقد کرده و ساخت ایستگاه چهارراه مدرس را هم شروع کنیم/ علاوه بر این برنامه چهارساله دیگری هم داریم که ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و طی آن تمام پروژه قطار شهری به صورت کامل راه اندازی می شود/در مجموع دربرآورد اولیه برای تکمیل پروژه هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم که با صحبت های صورت گرفته با مشاور پروژه و کم کردن برخی هزینه ها از جمله کاهش تعداد ایستگاه ها این اعتبار به پنج هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کرده که طی دو برنامه باید آن را تامین کنیم/نوروزی تحقق این برنامه ها را منوط به تامین اعتبار دانست و افزود: اجرای پروژه های ریلی و مترویی به صورت مشارکتی توسط دولت و شهرداری‌ها و با سهم ۵۰ به ۵۰ انجام می شود/تا به امروز سهم هریک از شرکا (دولت و شهرداری کرمانشاه) ۶۶۶ میلیارد تومان بوده که دولت ۴۳۳ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده و شهرداری کرمانشاه هم علی رغم تمام گرفتاری‌ها تاکنون ۱۴۶ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده است/با توجه به اینکه ۳۰ میلیارد تومان بصورت تهاتر به پیمانکار پروژه داده ایم، بنابراین ۱۷۶ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده ایم/شهردار کرمانشاه بودجه امسال این پروژه را ۱۰۶ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد:انتظار داریم مسئولین استان با رایزنی های صورت گرفته ۱۰۰درصد تخصیص این اعتبار را برای پروژه بگیرند/ علاوه بر این ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به سال گذشته در حال نهایی شدن است و موافقت نامه آن با بانک صادرات قطعی شده است/همچنین برای امسال درخواست ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت داریم که امیدواریم محقق شود و بتوانیم اعتبار خوبی به پروژه تزریق کنیم/وی به اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی این پروژه در سفر هیات دولت هم اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار در قالب بودجه سنواتی و ۹۰۰ میلیارد تومان آن در قالب اوراق مشارکت باشد که امیدواریم محقق شود و بتوانیم طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش برویم.
منبع : ایسنا
پ
پ

 شهردار کرمانشاه اعتبار مورد نیاز پروژه قطار شهری کرمانشاه را پنج هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی، فاز اول این پروژه تا دو سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.

نادر نوروزی در جلسه (هشتم مرداد) کارگروه قطار شهری کرمانشاه، ارزش فعلی این پروژه را ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: با توجه به این مسئله مسکوت گذاشتن این پروژه به ضرر شهر است، بنابراین اجرای آن با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه فعال بوده و کار حفر تونل آن در مسیر میدان آزادی تا فردوسی ادامه دارد.

نوروزی به برنامه اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: برنامه میان مدت ما در اجرای این طرح دو ساله است و نیازمند تامین اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی است.

وی افزود: در این برنامه دوساله بهره برداری از فاز اول پروژه (کارمندان تا میدان آزادی)، احداث تونل تا چهارراه مدرس و تکمیل ساختمان مرکز کنترل پروژه را هدفگذاری کرده ایم.

نوروزی گفت: همچنین برنامه داریم قرارداد حفر تونل از چهارراه مدرس تا میدان فردوسی را هم طی این مدت منعقد کرده و ساخت ایستگاه چهارراه مدرس را هم شروع کنیم.

شهردار کرمانشاه گفت: علاوه بر این برنامه چهارساله دیگری هم داریم که ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و طی آن تمام پروژه قطار شهری به صورت کامل راه اندازی می شود.

وی افزود: در مجموع دربرآورد اولیه برای تکمیل پروژه هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم که با صحبت های صورت گرفته با مشاور پروژه و کم کردن برخی هزینه ها از جمله کاهش تعداد ایستگاه ها این اعتبار به پنج هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کرده که طی دو برنامه باید آن را تامین کنیم.

نوروزی تحقق این برنامه ها را منوط به تامین اعتبار دانست و افزود: اجرای پروژه های ریلی و مترویی به صورت مشارکتی توسط دولت و شهرداری‌ها و با سهم ۵۰ به ۵۰ انجام می شود.

وی افزود: تا به امروز سهم هریک از شرکا (دولت و شهرداری کرمانشاه) ۶۶۶ میلیارد تومان بوده که دولت ۴۳۳ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده و شهرداری کرمانشاه هم علی رغم تمام گرفتاری‌ها تاکنون ۱۴۶ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده است.

نوروزی گفت: با توجه به اینکه ۳۰ میلیارد تومان بصورت تهاتر به پیمانکار پروژه داده ایم، بنابراین ۱۷۶ میلیارد تومان از سهم خود را پرداخت کرده ایم.

شهردار کرمانشاه بودجه امسال این پروژه را ۱۰۶ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: انتظار داریم مسئولین استان با رایزنی های صورت گرفته ۱۰۰درصد تخصیص این اعتبار را برای پروژه بگیرند.

وی افزود: علاوه بر این ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به سال گذشته در حال نهایی شدن است و موافقت نامه آن با بانک صادرات قطعی شده است.

نوروزی گفت: همچنین برای امسال درخواست ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت داریم که امیدواریم محقق شود و بتوانیم اعتبار خوبی به پروژه تزریق کنیم.

وی به اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی این پروژه در سفر هیات دولت هم اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار در قالب بودجه سنواتی و ۹۰۰ میلیارد تومان آن در قالب اوراق مشارکت باشد که امیدواریم محقق شود و بتوانیم طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش برویم.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.