یکشنبه, ۱۸ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 8 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21743 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

باز هم وعده بیاتی تو خالی از آب درآمد / آذر از نیمه گذشت و خبری از افتتاح باند فرودگاه کرمانشاه نیست شایع ترین عفونت‌ های چشمی و درمان آن هوای امروز کرمانشاه «استاندارد» است جهاد کشاورزی کرمانشاه نسبت به افزایش جمعیت موش‌ها در مزارع استان هشدار داد پروژه‌های «نهضت ملی مسکن» را بدون تکمیل زیرساخت‌ها افتتاح نخواهم کرد چرا جریمه‌های تکراری برای رانندگان ثبت می‌شود؟ آغاز طرح نظارتی ویژه «شب یلدا» در کرمانشاه محیط‌زیست خسارت دستبرد خرس گرسنه را می‌پردازد خودروی قاچاق سوخت در جاده قصرشیرین در آتش سوخت خشت اول چون نهد معمار کج… ورود ۲۹ هزار پرونده به دادسرای کرمانشاه/ میانگین رسیدگی به پرونده ها ۶۶ روز است بازگرداندن کرمانشاه به تراز استان‌های دیگر نیازمند تلاش شبانه‌روزی است پروژه بزرگ کاشی و سرامیک چینی‌ها در کرمانشاه به کجا رسید؟ قتل مادر و زخمی شدن پدر به دست پسر ناخلف در اسلام آبادغرب نمایش”کاتالونیا” حجم زیادی از جوایز را ربود+گزارش تصویری ۲۰۰۰ نوزاد کرمانشاهی واکسن «روتاویروس» دریافت می‌کنند سرطان مثانه در این مشاغل اتفاق می‌افتد کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در کرمانشاه کرمانشاه نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد  دستگیری زن جوانی که شوهرش را با دستمال خفه کرد

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه بررسی می‌شود
10 مرداد 1402 - 12:07
شناسه : 288702
4
مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به‌گزارش طلوع کمانشاه به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود/ رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد/مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کنند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود/فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود/نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند/بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند/در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.
پ
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می‌یابد.

به‌گزارش طلوع کرمانشاه به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

او ادامه داد: مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کنند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود.

او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.