پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20826 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده

بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد
08 اسفند 1397 - 22:42
شناسه : 28898
1
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 11 ماه سپری شده از سال جاری با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: آمار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 60 درصد رشد نشان می دهد. طلوع‌‌کرمانشاه :

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، طی ۱۱ ماه گذشته ۳۷ باند متلاشی شدند که انهدام این باندها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش نشان می دهد/رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه به آمار جمع آوری شده در خصوص مدرک تحصیلی برخی از افراد دستگیر شده در حوزه خرده فروشی و مصرف مواد مخدر تا پایان دی ماه نیز اشاره کرد و گفت: یک نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۱۲۰ نفر نیز دارای مدرک کارشناسی بوده اند/وی تصریح کرد: ۹ نفر از دستگیرشدگان نیز زیر ۱۵ سال و ۴۳ نفر نیز بالای ۶۵ سال سن داشته اند/سرهنگ دلیری در پایان با بیان اینکه ۴۴ درصد افراد دستگیر شده دارای شغل آزاد و ۳۳ درصد نیز بیکار بوده اند، سهم کارمندان دولتی از دستگیری در ارتباط با مواد مخدر را نیز ۳۳ صدم درصد عنوان کرد/ایرنا

پ
پ

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، طی ۱۱ ماه گذشته ۳۷ باند متلاشی شدند که انهدام این باندها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش نشان می دهد.
وی همچنین از پلمب ۲۱۰ محل پاتوق و مصرف مواد مخدر و اجرای ۶۵۱ طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها نسبت به سال قبل با ۵۰ درصد رشد مواجه بوده است.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن چهار هزار و ۳۴۳ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر و ۲ هزار و ۲۹۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند که دستگیری این افراد نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۵۶ درصد رشد داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه به آمار جمع آوری شده در خصوص مدرک تحصیلی برخی از افراد دستگیر شده در حوزه خرده فروشی و مصرف مواد مخدر تا پایان دی ماه نیز اشاره کرد و گفت: یک نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۱۲۰ نفر نیز دارای مدرک کارشناسی بوده اند.
وی یادآور شد: بیشترین دستگیری ها مربوط به افراد دارای مدرک تحصیلی سیکل با ۴۴ درصد و سپس دیپلم و ابتدایی به ترتیب با ۲۳ و ۲۲ درصد بوده است.
سرهنگ دلیری همچنین به رنج سنی افراد دستگیر شده در حوزه مواد مخدر اشاره و اظهار داشت: یک هزار و ۵۹۳ نفر که مجموعا ۲۲ درصد افارد دستگیر شده را شامل می شوند در رنج سنی ۳۰ تا ۳۵ سال قرار دارند.
این مقام انتظامی یادآوری کرد: یک هزار و ۳۵۰ نفر معادل ۲۰ درصد در رنج سنی ۲۵ تا ۳۰ سال و یک هزار و ۳۸۱ نفر معادل ۱۹ درصد در رنج سنی ۳۵ تا ۴۰ سال قرار داشته اند.
وی تصریح کرد: ۹ نفر از دستگیرشدگان نیز زیر ۱۵ سال و ۴۳ نفر نیز بالای ۶۵ سال سن داشته اند.
سرهنگ دلیری در پایان با بیان اینکه ۴۴ درصد افراد دستگیر شده دارای شغل آزاد و ۳۳ درصد نیز بیکار بوده اند، سهم کارمندان دولتی از دستگیری در ارتباط با مواد مخدر را نیز ۳۳ صدم درصد عنوان کرد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.