جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

باز هم واگذاری سیلوهای کرمانشاه و پتروشیمی بیستون/ عدم نظارت حاکمیت سبب افزایش قیمتها شده است / دولت باید پاسخگوی وضعیت معیشت مردم باشد
12 اسفند 1397 - 8:06
شناسه : 29974
1
احمد صفری: وزیر اقتصاد از واگذاری ها ممانعت کند طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با ضربه جبران‌ناپذیر واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه با قیمت بسیار ناچیز اکنون دوباره شاهد واگذاری سیلوهای شهرستان‌ها و پتروشیمی بیستون با قیمت بسیار ناچیز هستیم. از وزیر اقتصاد تقاضا دارم در اسرع وقت از واگذاری این سیلوها و سایر موارد که مورد اعتراض شدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار ‌و اقشار مختلف مردم شده ممانعت کند./ همچنین صفری با اشاره به ضرورت کنترل قیمت در بازار از سوی دولت بیان کرد: افزایش بی رویه قیمت ها قشر آسیب پذیر و محروم جامعه را بیش از دیگران تحت فشار قرار داده است. براساس قانون سازمان‌هایی برای نظارت بر قیمت‌ها در بازار مشخص شده‌اند. این سازمان‌ها با نظارت مستمر بر بازار از گرانفروشی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری می‌کنند اما عدم نظارت حاکمیت سبب افزایش قیمتها شده است. اقدامات دولت برای بهبود معیشت مردم به ویژه قشر آسیب پذیر و خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی تأثیرگذار نبوده است. قیمت دلار به دلایل مختلف کاهش یافته و تا حدودی کنترل شده ‌اما این رویه تأثیری بر قیمت کالاها نداشته ‌و دولت باید پاسخگوی این وضعیت باشد زیرا حمایت همه جانبه ملت از سیاست‌های اعلامی در انتخابات ریاست جمهوری تنها کوچک شدن سفره مردم، افزایش تورم و بی ارزش شدن ارزش پول ملی را به دنبال داشته است.

پ
پ

احمد صفری گفت: نبود برنامه موثر و رویکرد قابل قبول از سوی ورزش و جوانان سبب گسترش مشکلات و ایجاد آسیبهای اجتماعی در بین جوانان شده است.

وی با بیان اینکه افکار عمومی این استان سؤالات بسیاری از دولت دارند، گفت: اشتغال جوانان تحصیل‌کرده نخستین مطالبه خانواده‌های کرمانشاهی از دولت است و تکمیل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان پس از هفت سال نیز مطالبه نخبگان جامعه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون دولت در برابر مطالبات به حق مردم استان چه پاسخی دارد عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه آغاز شد و در این منطقه نیز به پایان رسید و مقاومت مردم کرمانشاه در برابر بیش از صدها حمله هوایی و موشکی دشمن آنها را مستحق توجه بیشتر مسئولان کرده است.

وی یکی دیگر از نگرانی‌های مردم استان کرمانشاه را اعلام مناطق جنگی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح دانست و افزود: با توجه به مقاومت مردم انقلابی کرمانشاه و سایر شهرستانهای استان در برابر حملات وحشیانه صدام و آوارگی این مردم و تحمل خسارتهای مادی و معنوی جبران‌ناپذیر مناطقی از کرمانشاه از فهرست مناطق جنگی از قلم افتاده است.

صفری با تأکید بر ضرورت بررسی دوباره مناطق جنگی استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در کنار مردم سایر مناطق در به ثمر نشاندن بذر انقلاب شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و براین اساس شایسته خدمات بیشتر و بهتر هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس اهداف قانون برنامه ششم توسعه الزاماتی برای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیان شده است افزود: اکنون شاهد بلاتکلیفی رزمندگان و خانواده‌های شهدا هستیم، مشکلات معیشتی، لغو بیمه تکمیلی، عدم صدور کارت رزمندگی، عدم پوشش بیمه‌ای و عدم تبدیل وضعیت استخدامی از جمله این مشکلات متعدد است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده ضمن ایمان و اعتماد قلبی به اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و اینکه استان کرمانشاه از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و دارای رتبه نخست بیکاری است عنوان کرد: عملکرد غیرقابل دفاع سازمان خصوصی‌سازی در کل کشور در حق بیت‌المال ظلم بوده و سبب بروز مشکلات متعدد همچون بیکاری در این واحد‌ها شده هستند.

صفری با بیان اینکه اکنون شاهد واگذاری سیلوهای شهرستان‌ها و پتروشیمی بیستون با قیمت بسیار ناچیز هستیم بیان کرد: از وزیر اقتصاد تقاضا دارم در اسرع وقت از واگذاری این سیلوها و سایر موارد که مورد اعتراض شدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار ‌و اقشار مختلف مردم شده ممانعت کند.

صفری با اشاره به ضرورت کنترل قیمت در بازار از سوی دولت بیان کرد: افزایش بی رویه قیمت ها قشر آسیب پذیر و محروم جامعه را بیش از دیگران تحت فشار قرار داده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس قانون سازمان‌هایی برای نظارت بر قیمت‌ها در بازار مشخص شده‌اند، گفت: این سازمان‌ها با نظارت مستمر بر بازار از گرانفروشی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری می‌کنند اما عدم نظارت حاکمیت سبب افزایش قیمتها شده است.

صفری با اشاره به اینکه افزایش قیمت کالاها اقشار زیرپوشش نهادهای حمایتی را تحت تأثیر مستقیم قرار داده است، گفت: اقدامات دولت برای بهبود معیشت مردم به ویژه قشر آسیب پذیر و خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی تأثیرگذار نبوده است.

وی افزود: قیمت دلار به دلایل مختلف کاهش یافته و تا حدودی کنترل شده ‌اما این رویه تأثیری بر قیمت کالاها نداشته ‌و دولت باید پاسخگوی این وضعیت باشد زیرا حمایت همه جانبه ملت از سیاست‌های اعلامی در انتخابات ریاست جمهوری تنها کوچک شدن سفره مردم، افزایش تورم و بی ارزش شدن ارزش پول ملی را به دنبال داشته است./ تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.