پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پارک‌های کرمانشاه گردشگرپذیر می‌شوند/ راه‌اندازی “شهربازی” و “زمین ورزشی” در پارک‌ها
12 اسفند 1397 - 11:12
شناسه : 30108
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه از واگذاری پارک های شهر به بخش خصوصی جهت ایجاد پروژه های گردشگری خبر داد./ قرار است پارک های شهر طی قراردادهای دو تا چهار ساله به بخش خصوصی واگذار شوند و فعالیت بخش خصوصی در این پارک ها مطابق ضوابط و مقررات شهرداری خواهد بود. بخش خصوصی موظف است ضمن حفظ فضای سبز پارک و تقویت آن، مطابق ضوابط شهرداری محیطی شاد و مفرح را ایجاد کند. با این اقدام شهرداری به جای نقش مدیریتی نقش نظارتی پیدا کرده و بستر برای حضور بخش خصوصی بیش از پیش فراهم می شود.

پ
پ

وحید شامبیاتی با اشاره به تاکید شهردار بر توسعه و رونق گردشگری از دل محلات و مناطق شهر گفت: در همین راستا قرار است با واگذاری پارک ها به بخش خصوصی محیط مناسبی برای حضور گردشگران در این مجموعه ها فراهم کنیم.

شامبیاتی تصریح کرد: قرار است پارک های شهر طی قراردادهای دو تا چهار ساله به بخش خصوصی واگذار شوند و فعالیت بخش خصوصی در این پارک ها مطابق ضوابط و مقررات شهرداری خواهد بود.

وی افزود: فعالیت بخش خصوصی در هر پارک به فراخور نیاز آن محله یا منطقه است و در همین راستا ممکن است در برخی پارک ها شهربازی کوچک، در برخی دیگر زمین ورزشی و در برخی دیگر مجموعه فرهنگی راه اندازی شود.

این مسئول تصریح کرد: در این واگذاری ها بخش خصوصی متعهد می شود که پرسنل فعال در پارک را نیز بکارگیری کند.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه افزود: واگذاری پارک ها به بخش خصوصی علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری جهت حفظ و نگهداری پارک ها، موجب بهبود خدمات دهی دراین مجموعه ها نیز می شود.

شامبیاتی در همین راستا از واگذاری دو پارک آزادگان(نزدیکی میدان آزادگان) و پارک شبدیز (واقع در کمربندی الهیه) به بخش خصوصی خبر داد وافزود: بخش خصوصی موظف است ضمن حفظ فضای سبز پارک و تقویت آن، مطابق ضوابط شهرداری محیطی شاد و مفرح را ایجاد کند.

وی افزود: طبق برنامه قرار است در این دو پارک شهربازی های کوچک راه اندازی شود و در آمد بخش خصوصی از محل استفاده از همین وسایل بازی خواهد بود.

شامبیاتی تصریح کرد: با این اقدام شهرداری به جای نقش مدیریتی نقش نظارتی پیدا کرده و بستر برای حضور بخش خصوصی بیش از پیش فراهم می شود./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.