پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

پایان ذخیره‌سازی میوه شب عید در کرمانشاه
15 اسفند 1397 - 9:23
شناسه : 31482
0
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه عنوان کرد: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه از پایان ذخیره‌سازی میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب به عنوان میوه‌های شب عید مردم استان در دو سردخانه کرمانشاه و اسلام آباد غرب ذخیره سازی شده است. در حال حاضر استان کرمانشاه در زمره استان‌های برتر در امر ذخیره سازی میوه شب عید قرار دارد.ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده قیمت‌ها ابلاغ می‌شود و فروش میوه به صورت خالص و پس از کسر وزن سبد انجام خواهد شد. مراکز عرضه میوه شب عید توسط صنف میوه فروشی‌ها معرفی شده و پس از تصویب در کارگروه تنظیم بازار و کمیته راهبردی استان به فروش خواهند پرداخت.

پ
پ

ایرج صفایی  مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه میوه‌های عرضه شده در شب عید ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار به فروش می‌رسد، عنوان کرد: همچنین ۲۰ درصد کل میوه مصرفی کشور به عنوان ذخیره ملی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز استان به میوه شب عید از آن محل تأمین می‌شود.

وی از وجود ۲۰۰ مرکز عرضه میوه شب عید در سطح استان خبر داد و افزود: نیمی از این مراکز در سطح شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

صفایی با بیان اینکه مراکز عرضه میوه به نرخ دولتی با نصب بنر مشخص می‌شود، تصریح کرد: ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده قیمت‌ها ابلاغ می‌شود و فروش میوه به صورت خالص و پس از کسر وزن سبد انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مراکز عرضه میوه شب عید توسط صنف میوه فروشی‌ها معرفی شده و پس از تصویب در کارگروه تنظیم بازار و کمیته راهبردی استان به فروش خواهند پرداخت./مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.