جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

فعالیت ۱۵ مرکز دندان‌پزشکی در ایام نوروز
20 اسفند 1397 - 8:30
شناسه : 33612
1
مدیر گروه سلامت دهان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۵ مرکز دندان پزشکی در ایام نوروز در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند./در طول ایام نوروز دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای خدمت رسانی به مردم فعال است./ در این مراکز خدمات اورژانسی نظیر کشیدن، ترمیم سطحی و جرم گیری انجام می‌شود./ در مجموع در بخش روستایی ۴۰ مرکز دندان پزشکی و در بخش شهری ۵۰ مرکز فعال است که البته مراکز روستایی تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

پ
پ

محمد رضا فرخی اظهار داشت: در طول ایام نوروز دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای خدمت رسانی به مردم فعال است.

وی با بیان اینکه برای هر شهرستان یک مرکز فعال با حضور دندان پزشک در نظر گرفته شده است، افزود: در شهرستان کرمانشاه کلینیک دندان پزشکی غدیر واقع در خیابان نقلیه جنب بیمارستان امام خمینی و کلینیک کیمیا در خیابان مسکن به منظور ارائه خدمات دندان پزشکی به مردم و مسافرین فعال است.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کلینیک دندان پزشکی کیمیا به صورت شبانه روزی فعال است افزود: به منظور نظارت بر فعالیت مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز بازرسان مرکز بهداشت در طول ایام نوروز به پایش و نظارت این مراکز می‌پردازند.

وی از امکان افزودن سایر مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مراکز خدمات اورژانسی نظیر کشیدن، ترمیم سطحی و جرم گیری انجام می‌شود.

فرخی با اعلام اینکه دیگر مراکز دندان پزشکی از پنجم فروردین باز خواهند بود، عنوان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم به مردم روستا برای معرفی کلینیک‌های دندان پزشکی کشیک در نوروز انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد مراکز دندان پزشکی استان ادامه داد: در مجموع در بخش روستایی ۴۰ مرکز دندان پزشکی و در بخش شهری ۵۰ مرکز فعال است که البته مراکز روستایی تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در هر روستا به ازای هر ۱۵ هزار نفر یک قرارداد بیمه دندان پزشکی وجود دارد، افزود: در روستاها خدمات در قالب بیمه روستایی رایگان به گروه‌های هدف شامل کودکان زیر ۱۴ سال و مادران باردار و شیرده و سایرین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات گفت: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل کشیدن دندان، ترمیم، فیشورسیلنت و فلوراید است./ مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.