جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۱۴۷هزار گردشگر در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان داشتند / ۱۰۰  واحد پذیرایی غیرمجاز بین راهی در استان کرمانشاه
20 اسفند 1397 - 9:10
شناسه : 33655
1
معاون گردشگری استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال ۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند. این آمار مربوط به اسکان گردشگران در ۲۶ هتل، ۱۹ مهمانپذیر، دو هتل آپارتمان و ۱۰ اقامتگاه بوم گردی استان کرمانشاه است./ جلیلیان از شناسایی بیش از ۱۰۰ واحد پذیرایی غیرمجاز بین راهی در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: عمده این واحدها در محورهای اورامانات، بیستون، پاتاق و ماهیدشت قرار دارند که اسامی و مشخصات آنها را به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه داده‌ایم تا پیش از شروع تعطیلات نوروز اقدامات لازم برای برخورد با آنها انجام گیرد.

پ
پ

کیکاووس جلیلیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال ۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند.

 او افزود: این آمار مربوط به اسکان گردشگران در ۲۶ هتل، ۱۹ مهمانپذیر، دو هتل آپارتمان و ۱۰ اقامتگاه بوم گردی استان کرمانشاه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین براساس آخرین آمار جمع‌بندی شده، ۶۸۶ هزار و ۱۱۷ گردشگر نیز از بناهای تاریخی استان بازدید کرده‌اند.

جلیلیان ادامه داد: این آمار تنها مربوط به بازدید از پنج مکان تاریخی استان کرمانشاه شامل؛ تاق‌بستان، بیستون، تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتاست که بلیت فروشی دارند.

او به فعالیت ۴۴ واحد پذیرایی بین‌راهی، سفرخانه سنتی و مجتمع گردشگری در کرمانشاه اشاره کردو افزود: از ابتدای امسال تاکنون جهت ارائه مطلوب‌تر خدمات این واحدها به گردشگران بازدیدهای مستمری را از آنها داشته‌ایم که این بازدیدها در ایام نوروز با مشارکت سایر دستگاهای ذی‌ربط همچون مرکز بهداشت، دامپزشکی و… تشدید خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طی این مدت جمعاً سه‌هزار و ۶۵۷ مورد بازدید از واحدهای بین راهی، پذیرایی و اقامتی استان کرمانشاه داشته‌ایم.

جلیلیان از شناسایی بیش از ۱۰۰ واحد پذیرایی غیرمجاز بین راهی در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: عمده این واحدها در محورهای اورامانات، بیستون، پاتاق و ماهیدشت قرار دارند که اسامی و مشخصات آنها را به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه داده‌ایم تا پیش از شروع تعطیلات نوروز  اقدامات لازم برای برخورد با آنها انجام گیرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.