شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21688 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده کرمانشاه کیهان کلهر ۶۱ ساله شد / مردی که با موسیقی حرف می‌زند مشکل حقوقی شهربازی کرمانشاه حل شده و تا پایان سال به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود افزایش میزان شیوع ویروس اچ ‌پی‌ وی در سایه سکوت و انکار ورود سامانه بارشی به کرمانشاه از فردا/ پیش‌بینی افت ۱۰ درجه‌ای دما از گمنامی کوچه‌ها تا عدم تخصیص اعتبار داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، کمترین حق کرمانشاهیان است/با قدرت در جام حذفی حاضر می شویم سکونت‌گاه‌های غیررسمی معضل شهری کرمانشاه ۷۰۰ نفر از مفاخر و نام‌آوران ۳۰۰ سال اخیر کرمانشاه معرفی می‌شوند «هشیلان»، پشت در کنوانسیون رامسر جزئیات نحوه اسقاط خودروهای فرسوده اعلام شد کاهش ۷ درصدی بارش‌های کرمانشاه/ ورود موج ناپایدار از اواسط هفته آینده خانه «آیت‌الله نجومی» موزه می‌شود یک کارگاه غیرمجاز ساخت روغن‌های تقلبی در کرمانشاه کشف شد کاراته کای کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی کاراته در اسپانیا شد هوای کرمانشاه در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار گرفت ۲ مکان جدید برای نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه ایجاد می‌شود ۹۰ درصد حمام‌های تاریخی سنقر دچار دخل و تصرف شده‌اند «سراب یاوری» کرمانشاه مجموعه گردشگری می‌شود گرمخانه‌های استان کرمانشاه آماده ارائه خدمات هستند

تهدیدی برای خودروسازی «پژو» در ایران
25 مرداد 1396 - 11:30
شناسه : 346
11
طلوع‌‌کرمانشاه :

«سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».

پ
پ
پروفسور «دیوید بیلی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آذرنیوز» جمهوری اذریابجان اشاره می‌کند که گفته می‌شود توافق رنو با ایران به تقویت اقتصاد آن کشور می‌انجامد. با این حال، این می‌تواند تهدیدی برای رقیب دیگر این شرکت خودروسازی یعنی پژو و فعالیت‌های آن در خاورمیانه باشد. 
 
 پروفسور بیلی پروفسور مدرسه بازرگانی استون به ترند می‌گوید: «سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».  
 
ترند اشاره می‌کند که سازمان توسعه و نوسازی ایران اعلام کرده است که قرارداد شرکت خودروسازی فرانسوی رنو با ایران به ارزش ۶۶۰ میلیون پوند بوده است. دیوید بیلی که یک کارشناس بانفوذ بازرگانی است می‌گوید: «البته محدودیت‌هایی داخلی برای سرمایه‌گذاری رنو وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود که برای تامین قطعات از تولید‌کنندگان بین‌المللی استفاده شود». 
 
«محمدرضا نجفی منش» دبیر انجمن تولید کنندگان قطعات خودرو ایران پیشتر به ترند گفته بود که همکاری میان تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی ایرانی و اروپایی منجر به انتقال مهارت فنی به ایران خواهد شد. 
 
رضا نجفی‌منش گفته بود که در حال حاضر در ایران همکاری با شرکای بین‌المللی دست‌کم در ۵۰ بخش خودروسازی وجود دارد. او اشاره کرده بود که شرکت آلمانی بوش یکی از برجسته‌ترین تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی خارجی نیز با ایران همکاری دارد. 
 
ترند می‌نویسد: «فروش رنو در بازار خودرو ایران در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان ۱۰۰.۳ درصد افزایش یافت و سهم آن شرکت از بازار خودروسازی ایران به ۹.۸ درصد افزایش یافته است. سال گذشته شرکت خودروسازی پژو سیتروئن قراردادی با ایران به منظور راه‌اندازی کارخانه تولید ۲۰۰ هزار خودرو در سال با ایران امضا کرد. پژو در میان بازیگران اصلی در بازار خودروسازی ایران پیش از وضع تحریم‌های بین‌المللی بود. در ماه ژانویه گذشته، پژو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ میلادی فروش بین‌المللی آن شرکت به میزان ۵.۸ درصد افزایش یافته و به ۳.۱۴۶ میلیون واحد از جمله ۲۳۳ هزار وسیله نقلیه در ایران تحت مجوز این شرکت خودروسازی فرانسه افزایش یافته است». 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.