جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

انجام ۶۹۲ فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب در اسلام آبادغرب /تأمین آب شرب از طریق ۱۶ حلقه چاه
20 دی 1396 - 8:58
شناسه : 3462
0
در گفتگو با طلوع کرمانشاه مطرح شد: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب از انجام ۶۹۲ فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

علی‌حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، از واگذاری و نصب ۳۴۶ فقره انشعاب جدید آب در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد و اظهار داشت: ۳۴۶ فقره نیز واگذاری و نصب انشعاب جدید آب و فاضلاب صورت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به شناسایی و جمع آوری ۷۵ مورد انشعاب غیرمجاز، گفت: این انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی و جمع آوری، به انشعابات مجاز تبدیل شدند.

وی استاندارد نمودن ۸۵ فقره انشعابات غیراستاندارد، نشت یابی ۷۰ هزار و ۵۰۰ متر در شبکه توزیع، شناسایی ۵۶ مورد نشت و رفع  آن را از اقدامات انجام شده ذکر کرد و افزود: ۱۷ مورد جلوگیری از هدررفت آب، تعویض ۴۲۷ دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا، پیمایش ملک به ملک به تعداد ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد، رفع ۱۰۱ مورد حادثه و اتفاقات شبکه توزیع در خطوط اصلی، از دیگر اقدامات است.

منصوری رفع ۱۶۸ مورد حادثه و اتفاقات شبکه توزیع در بخش انشعابات، رفع ۲۷۴ مورد حادثه و اتفاقات شبکه توزیع، تعویض ۷ شیر فلکه اصلی و انجام ۹۰۶ مورد آزمایش میکروبی آب را از دیگر کارهای انجام شده توسط آبفای شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

وی همچنین به انجام ۳۳ مورد آزمایشات شیمیایی آب، انجام ۱۷۶ هزار و ۲۸ مورد تست کلر باقیمانده شبکه توزیع و مخازن نیز اشاره کرد و گفت: شستشوی ۴۹ هزار و ۳۰۰ متر شبکه توزیع و خطوط انتقال از دیگر کارهای انجام شده است.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آبادغرب تعداد مخازن در مدار بهره برداری را ۳ باب اعلام کرد و گفت: ظرفیت مخازن در مدار بهره برداری نیز ۱۵ هزار مترمکعب است.

وی از انجام ۶۶۸ مورد لایروبی منهول، تعویض ۴۵ مورد دریچه منهول، همسطح سازی ۶۴ مورد منهول، شستشوی ۷۹ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فاضلاب خبر داد و افزود: ۶۹ مورد حادثه اصلی شبکه فاضلاب در شهر اسلام آبادغرب انجام شده است.

منصوری طول شبکه جمع آوی فاضلاب در شهرستان اسلام آبادغرب را ۱۸۴ هزار متر اعلام کرد و گفت: طول شبکه توزیع آب در این شهرستان ۲۳۵ هزار متر می‌باشد و ۵۰۵ مورد حادثه فرعی و انشعابات فاضلاب نیز در این شهرستان انجام شده است.
 
وی بیان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب با داشتن ۱۱۰۰ هکتار مساحت، ۹۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را در خود جای داده و کل مشترکین آبفا در این شهرستان ۲۳ هزار و ۹۶۰ فقره می‌باشد.

 

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.