چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

مراجعه بیش از یک میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه
21 دی 1396 - 10:18
شناسه : 3580
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از مراجعه بیش از یک میلیون نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه خبر داد.

پ
پ
دکتر میثم حجتی‌پور با اشاره به خدمات درمانی که توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی در ۸ ماهه امسال ارائه شده، اظهار کرد: در این مدت بیش از یک میلیون و ۶۵ هزار نفر به مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی مراجعه کرده و از خدمات مختلف مانند بانداژ، خدمات پاراکلینیک، تزریقات، پانسمان، نوار قلب، تست ورزش، رادیولوژی، سونوگرافی و … استفاده کردند.
 
وی ادامه داد: تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی در مدت مشابه سال گذشته نیز حدود یک میلیون و ۵۴۸ هزار نفر بوده است.
 
معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد افراد ویزیت شده توسط پزشکان در مراکز ملکی تامین اجتماعی را نیز ۹۱۸ هزار و ۱۳۷ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۸۸۴ هزار و ۱۲۸ نفر بود.
 
به گفته این مسئول، در هشت ماهه امسال ۱۴ هزار و ۱۴۲ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۹۶ نفر بود.
 
وی از انجام ۸۳۷۴ عمل جراحی شامل جراحی‌های بزرگ، کوچک و متوسط از اول امسال تا پایان آبان ماه خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته نیز ۸۵۷۳ عمل جراحی داشتیم.
 
حجتی‌پور یادآوری کرد: در هشت ماهه امسال ۱۴ هزار و ۱۴۴ نفر از بیماران بستری در مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی، توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: همه این خدمات در دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه(س) و همچنین چهار درمانگاه تامین اجتماعی( دو درمانگاه در کرمانشاه، یک درمانگاه بیستون و یک درمانگاه اسلام آبادغرب) انجام شده است.
 
حجتی پور درباره حوزه درمان غیرمستقیم نیز با بیان اینکه تامین اجتماعی با ۱۰۳۷ مرکز شامل بیمارستانی‌های دولتی و خصوصی، مطب پزشکان، آزمایشگاه، رادیولوژی و … قرار دارد، عنوان کرد: همکاری تامین اجتماعی با این مراکز به صورت خرید خدمت است.
 
وی اظهار کرد: در این بخش تمام مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا انتهای فروردین ۹۶، مطب‌ها تا اردیبهشت ۹۶  و داروخانه‌ها تا خرداد ۹۶ تسویه شده است.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: مطالبات بیمارستان‌های خصوصی را نیز تا اسفند ۹۵ تسویه کردیم.
 
حجتی پور با اشاره به خدمات خاصی که برای مناطق زلزله زده با هدف حمایت بیشتر صورت گرفته، افزود: در این مناطق مطالبات داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک تا مهر ۹۶ تسویه شده و سقف ویزیت توسط پزشکان و مراکز پاراکلینیک نیز برداشته شد.
 
 
ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.