شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

برای نخستین‌بار، ایرانیان در جشنواره عکس نوروز کرمانشاه را ثبت می‌کنند
26 اسفند 1397 - 9:34
شناسه : 36464
1
نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ابتدای سال نو برگزار خواهد شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

اشاعه‌ عکاسی شهری با رویکرد هویت نوروز کرمانشاه، ثبت و نمایش میراث مادی، معنوی، آداب و رسوم نوروز کرمانشاه، ایجاد یک ذخیره ماندگار از تغییرات نوروز کرمانشاه در زمان‌های متفاوت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در کرمانشاه است./ نوروز و زیبایی‌هایش در کرمانشاه، نوروز و اماکن تاریخی و گردشگری، نوروز و آداب سنن کرمانشاه، نوروز و سفره کرمانشاهی‌، مهمانان نوروزی کرمانشاه، نوروز در میان اقوام کرمانشاه، نوروز و مناسبت‌های نوروزی در میان کرمانشاهیان محورهای جشنواره بشمار می‌روند./این جشنواره در ۲ بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند با عضویت در کانال «گهواره تمدن» یا دانلود فرم ثبت‌نام و تکمیل آن یا از طریق بارگزاری عکس‌ها با فرم ثبت‌نام در ایمیل جشنواره اقدام کنند که باید اطلاعات مورد نیاز شامل «نام و نام خانوادگی، سن، میزان تحصیلات، شهر محل اقامت، کد ملی، شماره همراه و ثابت» را وارد کنند که تایید ثبت‌نام با دریافت ایمیل (ثبت‌نام شما تایید شد) است./گفتنی است، شرکت در این مسابقه برای همه‌ی عکاسان ایران و جهان و علاقمندان اعم از حرفه‌‌ای و آماتور آزاد است و آثار ارسالی باید در محدوده‌ زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷ الی ۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ عکاسی شده باشند.

پ
پ

براساس این گزارش، عکس‌ها باید در محدوده‌ جغرافیایی کرمانشاه عکس‌برداری شده باشند و عکس‌ها باید با بالاترین فرمت دوربین ارسال شوند.

ویرایش عکس‌ها توسط نرم‌افزارهای مربوطه در محدوده اصلاح رنگ، کنتراست، کراپ، نور، قابل قبول است و عکس‌ها باید با فرمت JPG ارسال شود و عکس‌ها نیز براساس نام و نام خانوادگی صاحب اثر باشد. مثال: علی محمدی با حروف لاتین به این صورت نوشته می‌شود: Alimohamadi

تصمیم‌گیری در رابطه با موارد پیش‌بینی نشده بر عهده شورای سیاست‌گذاری و دبیرخانه جشنواره خواهد بود و به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه مسابقه ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ارسال آثار به معنی مالکیت اثر است و جشنواره هیچ مسؤولیتی را در این قبال ندارد و در صورت تخلف عواقب آن به عهده شرکت کننده است.

مالکیت معنوی آثار ارسالی متعلق به عکاس بوده، اما سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه می‌تواند در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی از عکس‌ها استفاده کند.

جشنواره از پذیرش عکس‌های ترکیب شده و همراه با لوگو و اسم برروی تصویر معذور است.

عکس‌ها فقط از طریق بارگذاری در ایمیل جشنواره به نشانی k.paitakhtenoroz@gmail.com قابل قبول است و ارسال آثار فقط در زمان‌بندی مشخص شده قابل انجام و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

هر عکاس می‌تواند در هر ۲ بخش به رقابت بپردازد که شامل: حداکثر پنج عکس در هر بخش (رنگی یا سیاه و سفید) که جوایز جشنواره در بخش موبایلی شامل لوح تقدیر و مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به نفر دوم، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نفر سوم و در بخش حرفه‌ای، لوح تقدیر و مبلغ ۱ میلیون تومان به نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به نفر دوم و لوح تقدیر و مبلغ ۸۰۰ هزار تومان به نفر سوم تقدیم می گردد.

عکاسی از ۲۵ لغایت ۱۶  فروردین‌ماه و مهلت ارسال از ۱۶  لغایت ۲۵ فروردین‌ماه است که انتخاب داوری ۲۹ الی ۳۰ فروردین‌ماه صورت می‌گیرد و آثار برگزیده هفت الی ۱۴ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه معرفی می‌شود/فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.