پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

برخورد قاطع با هنجارشکنان “چهارشنبه آخرسال”/ فعالیت ۳۸۷ گشت پلیس در نوروز
26 اسفند 1397 - 12:16
شناسه : 36578
0
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با افرادی که بخواهند در چهارشنبه آخرسال به بهانه شادی و جشن، خلاف قوانین و مقررات و شرع رفتار کنند، برخورد خواهد شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

سردار منوچهر امان اللهی در نشست خبری امروز (۲۶ اسفند) به تشریح برنامه های پلیس در چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروز پیش رو پرداخت./امان اللهی با تاکید بر اینکه پلیس مخالفتی با شادی مردم ندارد، گفت: تمام تلاش ما این است که مردم در محیط امن همراه با آرامش بتوانند جشن و شادی داشته باشند و قطعا با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی شوند برخورد خواهد شد./وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای صنوف و اقدامات موثر در بحث جمع آوری مواد محترقه گفت: خط قرمز ما در چهارشنبه آخر سال رعایت حقوق عامه و قوانین و مقررات است و با هرگونه راهبندان، ایجاد مزاحمت، رفتارهای هنجارشکنانه، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و مردم بطور قاطع برخورد می شود./فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تمرکز نیروهای پلیس در نقاطی که محل تجمع در چهارشنبه آخرسال است، گفت: تمام توان پلیس در این شب به کار گرفته خواهد شد تا چهارشنبه سوری آرامی را پشت سر بگذاریم/وی افزود: با افرادی که بخواهند به بهانه شادی و جشن، خلاف قوانین و مقررات و شرع رفتار کنند قطعا برخورد خواهد شد.

پ
پ

۳۸۷ گشت پلیس در “نوروز” کرمانشاه فعال هستند

امان اللهی در ادامه از آمادگی کامل پلیس در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: همه توان پلیس در نوروز به کار گیری خواهد شد تا مردم بتوانند تعطیلاتی توام با آرامش و امنیت را سپری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حضور ۳۸۷ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان در ایام نوروز خبر داد وافزود: علاوه بر اینها ۳۸ ایستگاه انتظامی هم در نقاطی در استان که نیاز بوده اضافه شده است.

وی از استقرار ۱۰۵ گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و افزود: کنترل بر رفتار رانندگان و برخورد با تخلفات حادثه ساز اولویت کار پلیس راه در نوروز پیش رو خواهد بود.

امان اللهی هشدار داد: خودروهایی که در چهارشنبه آخرسال و یا در تعطیلات نوروز به علت های مختلف از جمله بحث ایجاد مزاحمت، انجام تخلفات حادثه ساز و … توقیف شوند، با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضا تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند.

وی همچنین از آمادگی پلیس آگاهی در تعطیلات نوروزی خبر داد وافزود: در کنار مراقبت پلیس از اموال و منازل مسکونی، نیاز است خود مردم هم با رعایت نکات ایمنی در مراقبت از منازل خویش، پلیس را یاری دهند.

کشف ۲٫۵ تن “مواد مخدر” در استان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به تشریح آمار عملکرد پلیس در یک سال گذشته پرداخت و با اشاره به ارتقا عملکرد پلیس در تمامی حوزه ها گفت: امسال با تلاش های صورت گرفته در حوزه های مختلف شاهد ارتقا عملکرد و افزایش کشفیات و برخورد هستیم.

وی از افزایش یازده درصدی دستگیری متخلفین در حوزه تمامی جرائم خبر داد و افزود: تنها در بحث سرقت ۳۴ درصد میزان دستگیری ها افزایش داشته است.

امان اللهی در ادامه از کشف ۲۴۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۲ باند توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی از دستگیری ۷۱۰۴ نفر در حوزه مواد مخدر خبر داد وافزود: از این تعداد ۳۸۷۶ نفر خرده فروش و ۲۵۰ نفر قاچاقچی عمده هستند که میزان دستگیری قاچاقچیان عمده نسبت به سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در سال جاری ۲۲۵ مغازه و منزل در بحث توزیع مواد مخدر پلمب شدند.

انهدام ۱۱۵ باند “سرقت” در استان/ امسال ۵۵ نفر به “قتل” رسیدند

امان  اللهی به آمار حوزه قتل هم اشاره کرد و افزود: امسال در استان ۵۵ نفر به قتل رسیدند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ نفر کمتر شده است و بیش از ۹۶ درصد از این موارد کشف شده و قاتلین آنها دستگیر شده اند.

وی افزود: در بحث نزاع دسته جمعی هم امسال آمارهای موجود کاهش ۱۷ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در سال جاری خبر داد و افزود: طی این مدت ۲۰ باند قاچاق کالا منهدم و ۱۹۶۱ نفر نیز در این حوزه دستگیر شدند.

امان اللهی همچنین از انهدام ۱۱۵ باند سرقت در استان خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته حدود شش درصد افزایش داشته است.

وی از کشف ۲۲ هزار و ۱۶۶ فقره سرقت در سال جاری خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲۱۸ نفر در بحث تیراندازی در سال جاری خبر داد وافزود: عمده این تیراندازی ها به دلیل اختلافات خانوادگی و مالی بوده است.

امسال ۴۲۵ نفر در جاده‌های استان جان باختند

امان اللهی در ادامه به آمار تصادفات استان هم اشاره ای داشت و افزود: امسال ۴۲۵ نفر در تصادفات استان جان باختند که نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال جاری ۱۰ هزار و ۶۲۸ نفر در تصادفات استان مجروح شدند که این تعداد نیز نسبت به سال گذشته کاهش چهار درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به آمار جرائم فضای مجازی هم اشاره کرد و افزود: امسال ۱۳۰۰ فقره جرائم فضای مجازی در استان کشف شده که عمده آن مربوط به برداشت های اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی است.

برقراری ۹۷۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰

امان اللهی در ادامه از برقراری ۹۷۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ استان در سال جاری خبر داد و افزود: از این تعدد ۴۳۷ هزار تماس علمیاتی شده و مابقی در حد مشاوره و راهنمایی بوده است.

وی افزود: علاوه بر این ۱۰۴ هزار نفر بصورت حضوری طی این مدت به پلیس مراجعه داشته اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اقدامات فرهنگی و آموزشی را از اولویت های کاری پلیس عنوان کرد وافزود: در همین راستا امسال ۳۴۰ نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان برگزار شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت یک میلیون و ۶۰۰ هزار پیامک آموزشی برای شهروندان ارسال شده و ۱۴ هزار و ۴۰۱ مورد مشاوره رایگان به مردم ارائه شده است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.