شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

برای توسعه کرمانشاه نیازمند تقویت اقتصاد دانش بنیان هستیم
30 مرداد 1396 - 11:17
شناسه : 415
6
معاون استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: برای توسعه کرمانشاه سخت نیازمند تقویت اقتصاد دانش بنیان و توسعه فناوری هستیم و این موضوع باید در روند تدوین سند آمایش سرزمین استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

پ
پ

 رضا رحیمی در نشست بررسی سهم اقتصاد دانش بنیان در سند آمایش سرزمین که به منظور بررسی آخرین ویرایش سند آمایش سرزمین و اسناد راهبردی و نقش آن در توسعه اقتصاد دانش بنیان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این کار کمک به توسعه فناوری و جهت دهی فعالیت های فناورانه و نوآورانه، در راستای حل مشکلات استان است.  

وی با تاکید بر اهمیت اقتصاد دانش بنیان برای پیشرفت و توسعه در دنیای امروز گفت: باید این موضوع در روند تدوین سند آمایش سرزمین استان کرمانشاه به شکل ویژه توجه مورد توجه قرار گیرد. 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: توجه به تقویت اقتصاد دانش بنیان و توسعه فناوری از اولویت های استان است و گسترش این بخش با نگاهی ویژه دنبال می شود.

این مدیر ارشد اقتصادی تصریح کرد: برگزاری این نشست ها تا یافتن راه حل اجرایی مناسب و کاربردی  برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در استان کرمانشاه تداوم می یابد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد دانش بنیان در سند آمایش سرزمین پرداخت و گفت: اقتصاد دانش بنیان در مقابل اقتصاد سرمایه بنیان قرار می گیرد و تولید دانش رمز پیشرفت در دنیای امروز است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.