جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

برق تمام حاشیه‌نشین‌های رودخانه الوند قطع شد
10 فروردین 1398 - 16:04
شناسه : 41538
0
فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به هشدارهای وقوع سیلاب در این شهرستان گفت: در راستای ایمن‌سازی مناطق پرخطر برق تمام حاشیه‌نشین‌های رودخانه الوند قطع شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

محبت جمالی نیا گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سیل احتمالی تمام تمهیدات لازم را در شهرستان سرپل ذهاب به کار گرفته ایم/وی افزود: تاکنون دو جلسه ستاد بحران در این خصوص تشکیل دادیم و تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به انجام اقدامات لازم کردیم و تمام مرخصی‌ها را لغو و خروج مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را از شهرستان سرپلذهاب ممنوع اعلام شده است/فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: بیش از ۵ نقطه از مکان‌هایی که کانکس‌ها در آنها در بستر رودخانه‌ها مستقر بودند و حدود ۱۵۰ خانوار را تشکیل می‌دادند از بستر رودخانه‌ها طی هفته گذشته تا کنون با رضایت خود اهالی جابجا کردیم/فرماندار سرپل ذهاب بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در این راستا به منظور کاهش صدمات جانی و مالی برق تمام حاشیه نشین هایی که در بستر رودخانه هستند قطع شده است/وی اذعان داشت: به غرفه‌های بازارچه شهرداری که در جنب رودخانه قرار دارند در خصوص جمع کردن اجناس داخل مغازه‌ها تذکرات لازم داده شد و در حال حاضر تمام مغازه‌ها را تخلیه کردند

پ
پ

محبت جمالی نیا گفت: بر اساس هشدارهای هواشناسی جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سیل احتمالی تمام تمهیدات لازم را در شهرستان سرپل ذهاب به کار گرفته ایم.

وی افزود: تاکنون دو جلسه ستاد بحران در این خصوص تشکیل دادیم و تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به انجام اقدامات لازم کردیم و تمام مرخصی‌ها را لغو و خروج مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را از شهرستان سرپلذهاب ممنوع اعلام شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همه دستگاه‌های لجستیک و ماشین آلات لازم و ضروری همچنین نیروی انسانی از مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، سپاه و … در حال آماده باش کامل هستند.

وی یادآور شد: به تمام روستاها و اماکنی که در معرض خطر هستند تذکرات کتبی داده شده و در روستاها در محوطه حیاط مدارس اسکان‌های اضطراری برقرار کردیم.

جمالی نیا ادامه داد: همچنین در شهر در اماکن ورزشی مکان‌هایی را برای اسکان ضروری آماده و با کمک هلال احمر به وسایلی از قبیل وسایل گرمایشی، چادر، پک غذایی و … تجهیز کردیم.

وی تصریح کرد: به ساکنین حوزه رودخانه‌ها به خصوص رودخانه الوند تذکرات لازم را با نصب بنر و تراکت دادیم و اعلام شده است هر کدام از واحدهای سکونتی از جمله کانکس‌هایی که در حاشیه و بستر رودخانه هستند مکان را تخلیه و کانکس‌ها را جابجا کند چرا که کانکس‌ها اگر در مسیر رودخانه‌ها باشند سبب انسداد پل‌ها شده و خطر آفرین خواهند شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: بیش از ۵ نقطه از مکان‌هایی که کانکس‌ها در آنها در بستر رودخانه‌ها مستقر بودند و حدود ۱۵۰ خانوار را تشکیل می‌دادند از بستر رودخانه‌ها طی هفته گذشته تا کنون با رضایت خود اهالی جابجا کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری هدایت روان آب‌های سطحی شهر است، گفت: به این منظور گونی و خاک تهیه شده است تا مسیر آب را از ورود به زیر زمین‌هایی که امکان ورود آب به داخل آنها وجود دارد تغییر دهند.

جمالی نیا یادآور شد: همچنین به حوزه آب شهری و روستایی در خصوص تأمین و ذخیره آب مورد نیاز مردم در صورت لزوم تذکرات لازم داده شده است.

وی افزود: به عشایر نیز اعلام شد که طی این دو روز از بردن احشام جهت چرای دام خودداری کنند و دام‌ها را در اصطبل‌هایشان نگهداری و تغذیه کنند.

فرماندار سرپل ذهاب بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در این راستا به منظور کاهش صدمات جانی و مالی برق تمام حاشیه نشین هایی که در بستر رودخانه هستند قطع شده است.

وی اذعان داشت: به غرفه‌های بازارچه شهرداری که در جنب رودخانه قرار دارند در خصوص جمع کردن اجناس داخل مغازه‌ها تذکرات لازم داده شد و در حال حاضر تمام مغازه‌ها را تخلیه کردند.

جمالی نیا خاطرنشان کرد: در این روزها که بحران سیل وجود دارد تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا همانند بحران‌های قبلی به خوبی این موضوع را نیز مدیریت کنیم و صدمات مالی و جانی را کاهش دهیم/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.