جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

پلیس فرافکنی می‌کند و باید با مردم شفاف سخن بگوید / به احترام فرماندار چیزی نگفتم
05 بهمن 1396 - 9:53
شناسه : 4298
1
واکنش تند عضو شورای شهر کرمانشاه در پی توقیف خودروهای شهرداری کرمانشاه توسط ناجا طلوع‌‌کرمانشاه :

پلیس استان کرمانشاه در اقدامی، تعدادی از خودروهای شهرداری کرمانشاه را به علت آنچه از تخلف عنوان شده، توقیف کرد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، پلیس استان کرمانشاه در اقدامی، تعدادی از خودروهای شهرداری کرمانشاه را به علت آنچه از تخلف عنوان شده، توقیف کرد.

این اقدام با واکنش تند غلامرضا امیری عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مواجه شد. امیری اعلام کرد که «اداره راهنمایی و رانندگی کرمانشاه زور می‌گوید، از عجایب روزگار این است راهنمایی و رانندگی درخواست محلی در نوبهار را داشته که از شهرداری تحویل بگیرد، این محل سالها در اختیار بازنشستگان لشکری و کشوری بوده است.

امیری گفته است: با توجه به اینکه شهرداری محل فوق را تحویل نداده، حضرات دستور توقیف خودرو زباله را داده اند، یکی در این شهر جواب دهد.. آقای استاندار، آقای فرماندار، آقایان دادستان نظامی و عمومی و جناب فرمانده نیرو انتظامی جوابگو باشید.

به دنبال این اظهارات، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز اعلام کرد که توقیف خودروهای خدماتی شهرداری به دلیل تخلف این خودروها بوده است.

سرهنگ محمدرضا آمویی عنوان کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی برای تمامی افراد جامعه، سازمان ها و ارگان ها دولتی یکسان است و در صورت بروز تخلف، پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

️وی افزود: چهار خودرو شهرداری متوقف شده است که سه دستگاه از آنان فاقد پلاک و یکی دیگر با پلاک شخصی و راننده ان فاقد گواهی نامه، بیمه نامه و مدارک ثبتی خودرو بوده است؛ همچنین بر خلاف ادعای مطرح شده خودروها مذکور زباله بر نبوده اند و مخصوص حمل نخاله های ساختمانی هستند.

وی با بیان اینکه عملکرد پلیس کاملا قانونی بوده است، خاطر نشان کرد: در صورتی که راننده بدون مدارک مجاز به شهروندان اسیبی وارد می کرد چه کسی جوابگوی مردم بود!!

سرهنگ آمویی ادامه داد: انتظار می رود که دستگاه های دولتی و بخش های مرتبط با آنها در رعایت قانون مقید تر باشند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از اعضای شورای شهر با انتشار این مطلب توقیف خودرو را مرتبط با موضوع در اختیار قرار ندادن یک ساختمان به پلیس راهور توسط شهرداری عنوان کرده است.

سرهنگ آمویی ضمن رد این ادعا، توضیح داد: ️در سراسر کشور برای ایجاد ایستگاه های پلیس راهور از ظرفیت شهرداری ها استفاده می شود، از این رو چندی پیش با توجه مسافت طولانی که ساکنان منطقه ۲۲ بهمن برای دریافت خدماتی راهوری دریافت می کردند، با مساعدت، همراهی و حسن نظر شهردار محترم کرمانشاه بنا شد که ساختمانی در این منطقه ۲۲ در اختیار پلیس راهور قرار گیرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه به مسوولان شهری توصیه کرد که پیش از فرافکنی در خصوص چنین مسائلی، با توجه به اینکه سازوکار های رسیدگی به شکایات، تخلفات، انتقادات و پیشنهادات در ناجا پیش بینی شده است، موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

البته این موضوع به همین جا ختم نشد و غلامرضا امیری عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نسبت به اظهارات معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه واکنش نشان داد.

غلامرضا امیری در پاسخ به معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، جوابیه‌ای صادر کردند که متعاقبا جهت تنویر افکار عمومی به ذکر نکاتی پرداخته و پیشنهادی را برای مسئولان امر دارم که در ذیل بطور مختصر به آنان اشاره می‌نمایم:

« معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرموده اند که چهار خودروی متخلف شهرداری متوقف شده..! حال سوال این است: این خودروها سالها فاقد پلاک بودند و اکنون چرا بعد از اینکه محله سرای نوبهار را به شما ندادند، اینگونه قانونمند شده و به فکر برخورد افتاده اید؟!

️معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرمایش کردند که خودرو حمل زباله نبوده و مخصوص حمل نخاله ساختمانی بوده! آیا آن زمان که شما متوقف کردید، نخاله می‌بردند؟! نکته اینجاست که مهم نیست این خودروها نخاله و یا زباله که مهم زمان توقیف اموالی است که خدمات عام‌المنفعه دارند.

معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرموده اند که عملکرد پلیس کاملا قانونی بوده و ممکن بود به شهروندان آسیب وارد کند. چگونه طی این چند سال به فکر آسیب رسیدن به شهروندان نبودید؟! ️اختصاص آن محل به پلیس راهور را رد کردید و آنرا ادعایی بیش ندانستید.

بازنشستگانی که در آن محل وقت فراغت خود را می‌گذارنند، همگی در شهرداری منطقه یک تجمع اعتراضی برپا کردند و می‌توان حضورا از آنها پرسید که به چه دلیل معترض بودند؟!!! ️در بخشی از اظهارات معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه عنوان شده که جهت انجام خدمات راهوری ساکنان ۲۲ بهمن ساختمانی در این منطقه در اختیار پلیس راهور قرار گیرد! با رد کامل این ادعای، اعلام میکنم که چنین نبوده، بلکه در زمان ناآرامی‌های اخیر، که کانکس واقع در چهار راه سی متری مشکل پیدا کرد و قصد داشتید کاری که در آن کانکس انجام میدادید را در این محل انجام دهید در حالیکه باید مشخص گردد نوع استفاده از این مکان چیست !از طرفی شهردار نیز بدون اجازه شورای شهر نمی‌تواند در این خصوص تصمیم گیری کند. ضمنا باید از شما پرسید که ️چرا فقط به رفاه مردم منطقه ۲۲ بهمن فکر می‌کنید؟ آیا مناطق فقیر نشین و حاشیه‌نشین شهر که دارای جمعیت بیشتری هستند رفاه نمی‌خواهند؟!

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه ️از فرافکنی گفتند که به نظر می‌آید خود فرافکنی کرده و با این کار قصد داشته است بازنشستگان را از آن محل بیرون نماید.️ اشاره‌ای نیز به واحد تخلفات پلیس کردند که می‌بایست به آنجا پناه برد! اما خود می‌دانند که نتیجه ای در این مورد نخواهیم گرفت و از طرفی هم این کلمه تشویش اذهان عمومی دیگر نخ نما شده. لطفا با مردم شفاف حرف بزنید.

تنها به احترام تماس فرماندار محترم از بیان برخی مطالب خودداری کرده و سکوت می‌کنم. منتظر جریمه های سنگین از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواهیم بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.