جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کشف ۲۴۰۰۰ حبه قرص روانگردان در کرمانشاه
05 بهمن 1396 - 12:49
شناسه : 4316
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه موفق به کشف ۲۳هزار و ۹۰۰ حبه قرص روانگردان از سودگران مرگ شدند.

پ
پ

به نوشته پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین براری” در این رابطه گفت: درپی کسب خبر از منابع و مخبرین  مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پژو پارس در امر توزیع قرص های روانگردان فعالیت دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۴ الهیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از انجام گشت های هدفمند و کار اطلاعاتی موفق شدند خودرو را در شهرک دادگستری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف و ۲۳هزار و ۹۰۰ عدد قرص روانگردان، مقداری موادمخدر از نوع شیشه و آلات استعمال موادمخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت :متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و خودرو نیز به پارکینگ دلالت داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رسالت ناجا در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: در راستای اهداف و رسالت ناجا، انتظامی این شهرستان با تمام توان اطلاعاتی و انتظامی خود با قاچاق موادمخدر برخورد جدی می کند.

کشف بیش از ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در روانسر 

فرمانده انتظامی شهرستا ن روا نسر از کشف بیش از ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.  

سرهنگ “محمد قنبری” اظهارداشت: در پی کسب خبر از منابع ومخبرین مبنی بر حمل بسته های سیگار توسط یک دستگاه خودرو سواری پژوه پارس رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس خودرو شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی بیش از ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق و  ۲۰۰ بسته توتون قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیون  میلیون ریال برآورد شده است.  

فرمانده انتظامی روانسر تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

هشدار نسبت به قمار های اینترنتی 

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به استفاده از سایت های اینترنتی قمار و کلاهبرداری های آن ها هشدار داد.  

سرهنگ “علی کریمی” با بیان اینکه اخیرا شاهد انواع مختلفی از سایت های قمار هستیم، اظهارداشت: سایت هایی که نه تنها فعالیت درآن ها بر پایه ی جابجایی پول و قمار اینترنتی است، بلکه با شگرد های گوناگون افراد را تشویق به عضویت می کنند و با فریب آن ها را به دنبال خود می کشانند.

وی با بیان اینکه در قمار فقط بحث باختن پول مطرح نیست، بلکه مشکلات قمار تمام زندگی فرد را تحت الشعاع قرار می دهد، گفت:  مشکل زمانی آشکار می شود که فرد به جای فعالیت در زمینه ی کار، مدرسه یا فعالیت های دیگر، تمام وقت را صرف بازی در قمار می کند و این باعث دوری فرد از خانواده و دوستان واقعی و گرایش او به سمت افراد سود جو و کلاهبردار که اغلب در پوشش اعضای فعال در قمار خود را پنهان کرده اند، می شود.

این مقام انتظامی افزود: در قمار اینترنتی شخص در ارتباط باکاربرانی که هویتشان ناشناخته است قمار را آغاز می کند. اما این تنها آغاز کار برای افتادن در ورطه ی خطرناک قمار است که در اینجا تنها با ضرر های مالی روبرو نیستند.  

سرهنگ کریمی عنوان کرد: در این بازی ها در ۲ یا ۳ مرحله اول بازی  هیچ اتفاق خاصی نمی افتد اما س از اینکه فرد مشتاق و جذب بازی شد، بحث جابجایی پول مطرح می شود و افراد سود جو با ترفند های خاص پول بیشتری به جیب می زنند.

وی گفت: بررسی پرونده های مرتبط با قمار نشان می دهد که بسیاری از این گونه جرایم در ابتدا تنها با یک بازی و جابجایی مالی آغاز شده اند اما با گذشت زمان و جذب شدن افراد به عضوگیری و با استفاده از شگرد های مختلف به یک کلاهبرداری بزرگ منتهی می شود.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: برخی از سایت های قمار فقط یک نوع خاص از قمار مثل bingo یا poker را به کاربران پیشنهاد می دهند در حالی که برخی دیگر یک طیف وسیعی از انتخاب ها  را پیش روی کاربران می گذارند.

کریمی اظهارداشت: به واسطه بازی قمار افراد کلاهبردار می توانند به حساب اینترنتی بانکی فرد قربانی دسترسی داشته باشند و وب سایت های جعلی با پوشش قمار و از طریق فیشینگ به نام کاربری و رمز عبور فرد قربانی دسترسی پیدا می کنند.

وی افزود: فرد قربانی میان بازی های قمار به طور ناخواسته اطلاعات خانواده یا دوستان یا شغلی خود را فاش می کند و مجرمین از طریق ویروس یا نرم افزار های جاسوسی که در غالب بازی های قمار به کامپیوتر فرد قربانی راه می یابند اطلاعات حساب کاربری بانکی و یا دیگر اطلاعات حساس را به سرقت می برند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه تاکید کرد: قمار به هرنوعی جرم محسوب می شود و طبق مواد ۷۰۵ الی ۷۱۱ قانون مجازات اسلامی قمار های اینترنتی نیز جرم هستند و با مجرمان برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ کریمی از مردم خواست که در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir با ما  در میان بگذارند.

دقت پلیس درماموریت ها احساس امنیت را افزایش می دهد 

فرمانده انتظامی استان گفت: دقت پلیس در انجام ماموریت ها احساس امنیت در جامعه را تقویت می کند و باعث افزایش اعتماد عمومی به ناجا می شود 

سردار “منوچهر امان الهی” در بازدید از انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهارداشت: شهرستان اسلام آبادغرب مردمی خوب و با ویژگی های مثبت دارد که لایق ارائه بهترین خدمات هستند و اوضاع و احوال نیروی انتظامی و اقتدار ناجا در بین کلیه دستگاهها عالی می باشد.

وی افزود: هرچه حساسیت و حضور فعال در حوزه اجرا بیشتر باشد، احساس امنیت در جامعه را تقویت می کند و باعث افزایش اعتماد عمومی به ناجا می شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت جایگاه پلیس در جامعه عنوان کرد: سرمایه های اصلی ناجا کارکنان هستند و مدیران، صیانت از آنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه باید از کارکنان زیر مجموعه حمایت کرد، گفت: باید با پرسنل زیر مجموعه در گفتار و عمل صادق باشیم، عیب جوئی نکنیم و بیشتر محاسن افراد را مد نظر قرار دهید.

سردار امان اللهی در پایان سخنان گفت: برای همدیگر درد سر ساز نباشید وبرابر مقررات با احترام متقابل با هم رفتار نمایید و با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقرات سازمانی برخورد کنید.

در پایاناین جلسه سرهنگ سرتیپ نیا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه شهرستان در تمام زمینه ها گفت: انتظامی شهرستان دارای توفیقات خوبی در تمام زمینه ها بوده است که می توان به کاهش ۲۰ درصدی آمار جرائم و افزایش ۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر اشاره کرد.

کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کنگاور 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : آمار ۱۰ ماهه سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۲۰ درصد کاهش یافته است.  

سرهنگ “عزیز الهیاری” اظهارداشت: با اتخاذ تدابیر و تغییر تاکتیک ها همچنین افزایش گشت های انتظامی شاهد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات مواد مخدر و کالای قاچاق در سطح شهرستان بودیم.

وی با بیان اینکه آمار وقوع سرقت از ابتدای سال تا کنون در کنگاور ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت: همچنین با تلاش شبانه روزی و مجاهدت های ماموران میزان کشفیات ۱۰ ماهه مواد مخدر و کالای قاچاق درسال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵ به ترتیب ۳۹ و ۱۴۷ درصد رشد داشته اند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت با اعزام کارشناسان خود به مدارس، مساجد و سازمان ها  آموزش های لازم را در این خصوص ارائه می دهد.

دستگیری ۲ زورگیر پیش از فرار از صحنه جرم 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر زورگیر پیش از فراز از صحنه جرم خبر داد.  

سرهنگ “حسین براری” در این رابطه گفت: درحین گشت زنی ماموران کلانتری  ۲۳ تعاون در  چهار راه رودکی  راننده یک دستگاه پراید به ماموران مراجعه و اظهارداشت که ۲ نفر را بعنوان مسافر در شهرک تعاون ۲ سوار کردم و پس از طی مسافتی با استفاده از تیزبر من راتهدید و قصد سرقت خودرو را داشتند که پس از مشاهده ماموران از محل متواری شدند.  

وی افزود: با اقدام به موقع ماموران ۲ نفر زورگیر که قصد فرار داشتند پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

سرهنگ براری اظهارداشت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و امنیت عمومی را مختل کنند، برخورد خواهد کرد.

اعتماد مردم اعتبار پلیس است 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم همکاری خوبی با پلیس دارند، گفت: اعتماد که امروز مردم به نیروی انتظامی دارند به آن اعتبار و ارزش بخشیده است.  

سردار “منوچهر امان اللهی” در دفتر نظارت همگانی انتظامی استان، با بیان اینکه پلیس امین، و حافظ نظم و امنیت جامعه است گفت: نیروی انتظامی باید همواره در جامعه الگو باشد.  

وی با ابراز رضایت و قدردانی از تلاش و خدمات پلیس در استان کرمانشاه افزود: کار و خدمت همکاران ما در نیروی انتظامی عبادت و جهاد در راه خدا محسوب می شود.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پلیس باید همیشه تلاش کند تا با خدمت به مردم و ایجاد نظم و امنیت در جامعه، رضای خداوند و اعتماد شهروندان را همچنان جلب کند.  

سردار امان اللهی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه و اعتبار نیروی انتظامی دانست و گفت: همه ما موظف هستیم که با ارایه خدمات در شان مردم عزیز استان و تکریم آنان، اعتماد شهروندان را بیش از پیش افزایش دهیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.