چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

نخستین نمایشگاه توانمندی‌ و دستاوردهای دانشگاه علمی-کاربردی استان کرمانشاه برپا گردید
14 بهمن 1396 - 14:14
شناسه : 4456
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه علمی-کاربردی استان کرمانشاه در ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دهه فجر افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه علمی-کاربردی استان کرمانشاه در ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دهه فجر افتتاح شد.

این مراسم با حضور رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، رنجبر فرماندار ،مزدک راد ملکشاهی ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه و جمعی از مسوالان مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسجد معتضدی افتتاح شد.

راد ملکشاهی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اساسی این دانشگاه آموزش رشته‌های مهارتی است بیان کرد: هدف ما این است که دانشجویان از مهارتهای لازم در زندگی برخوردار شوند تا از این مهارت‌ها در جهت کسب و‌کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از ۲۰ مرکز جامع علمی-کاربردی استان کرمانشاه در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت بیان کرد: به منظور جذب مدرس حق‌التدریسی فرخوان آن نیز در روزهای آینده و بهمن ماه اعلام می‌شود تا از بین متقاضیان تعدادی برای تدریس انتخاب شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنین فراخوان پذیرش و ثبت‌نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی در بهمن‌ماه اعلام می‌شود عنوان کرد: فعالیت‌های دانشجویان در دانشگاه‌های علمی کاربردی سراسر کشور بیش از ۷۵ درصد کاربردی و درصد باقی مانده واحدها نیز به صورت تئوری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی-کاربردی استان کرمانشاه بیش از ۸۰۰۰ دانشجو دارد گفت: در این دانشگاه همچنین ۱۳۲۰ مدرس حق‌التدریسی فعالیت دارند.

راد ملکشاهی با بیان اینکه در زلزله اخیر استان کرمانشاه از ظرفیت تمامی ۸۵۰ مرکز علمی کاربردی کشور در راستای خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استفاده شده است بیان کرد: کمکهای نقدی، ارسال کانکس به مناطق محروم، تخفیف شهریه دانشجویان مناطق زلزله‌زده از جمله این اقدامات بود.

وی با اشاره به اینکه همچنین برنامه‌های فرهنگی متنوعی از سوی هنرمندان مطرح کشور و‌با هزینه دانشگاه علمی کاربردی در مناطق زلزله‌زده اجرا شد گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر در کمپهای مردم زلزله‌زده حضور و به اجرای برنامه‌های متنوع هنری پرداختند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از حضور گروه‌های تخصصی روانشناسی این دانشگاه و ارائه مشاوره به افراد زلزله‌زده خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی در دستور کار ما برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی به منظور برپایی کلاس تقویتی برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده بود که با استقبال خوب دانشجویان سراسر کشور مواجه شد و بیش از ۷۰۰ دانشجوی دکترا در این طرح ثبت‌نام کردند اما متأسفانه به دلیل عدم پیگیری‌های به موقع آموزش و پرورش این برنامه تاکنون کنسل شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه علمی کاربردی استان اقدام به برگزاری برنامه‌هایی نموده است افزود: برپایی مسابقه نقاشی ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه، برگزاری مراسم عصر شعر فجرآفرینان فاطمیه،از جمله این برنامه‌ها است.

راد ملکشاهی با اشاره به اینکه دوره‌های جدید کاردانی برای بهمن‌ماه در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است عنوان کرد: کاردانی رشته حرفه کودکان، کودکان کم شنوا، کاردانی حرفه‌ای بورس و امور بیمه، کاردانی حرفه‌ای سینما، هنرهای تجسمی، تصویربرداری و‌ مدیریت صنایع از جمله این رشته‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته‌های این دانشگاه در مقطع کاردانی ۱۰۹ رشته و‌تعداد ۱۹۷ کد رشته است عنوان کرد: پنج مرکز غیردولتی علمی کاربردی در استان کرمانشاه فعالیت دارند

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.