شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کیانوش رستمی دقیقه ۹۰ از آسیایی انصراف داد!
20 فروردین 1398 - 21:38
شناسه : 45893
0
کیانوش رستمی که در ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قهرمانی آسیا قرار داشت، در روزهای آخر انصراف داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

کیانوش رستمی با اعلام انصراف خود به فدراسیون گفته می خواهد برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شود/ او در مصاحبه خود دلیل تصمیم خود را عدم حمایت مسئولان دانسته و بار دیگر صحبت های گلایه آمیز را به زبان آورده است: « من ان‌شاءالله برای قهرمانی جهان آماده می‌شوم/ من دارم به طور جدی تمریناتم را انجام می‌دهم تا برای المپیک آماده شوم اما در این مدت به من رسیدگی نشده و من ماشین زیر پایم را فروختم برای اینکه به خودم برسم. من انتظار داشتم از طرف، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون به من کمک مالی شود. زمانی که قرار شد من استارت کارم را بزنم این قول به من داده شد اما من هنوز چیزی دریافت نکردم تا با شرایط حرفه‌ای تر جلو بروم و با خیال راحت کار کنم. این مسئله آن قدر به من فشار وارد کرد که نتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم.»

پ
پ

در شرایطی که از چندی پیش کادرفنی تیم ملی وزنه برداری اسامی ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرده بود و کیانوش رستمی هم قرار بود در دسته ۹۶ کیلوگرم به این مسابقات به میزبانی چین اعزام شود، در روزهای نزدیک به اعزام ترکیب تیم تغییر کرد.

جالب اینکه فدراسیون هم با این تصمیم رستمی موافقت کرده و یک نفر از وزنه برداران که در لیست رزرو قرار داشتند را جانشین وی کرده است. بدین ترتیب مصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود و در دسته ۹۶ کیلوگرم در غیاب رستمی فقط ایوب موسوی حضور خواهد داشت.

کیانوش رستمی که این روزها در تهران حضور ندارد و به صورت شخصی در شهرهای دیگر تمرینات خود را پیگیری می کند، از مشکلات مالی برای ادامه تمریناتش سخن گفته و باید دید فدراسیون یا وزارت و کمیته برای پرداخت پول به او پا پیش می گذارند یا خیر.

انصراف رستمی در حالی رقم خورد که سهراب مرادی دیگر وزنه بردار مدعی این وزن هم به دلیل مصدومیت این رقابت ها را از دست داده و تلاش می کند خودش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند/ورزش سه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.