درد دل مردم در مراجعه به بانک ها نشان می دهد، که مشتریان هنگام گرفتن نوبت با مشکلاتی از جمله فرایند طولانی خدمات بانکی، فعال نبودن برخی از باجه ها و نیز بسته شدن درب بانکها زودتر از موعدمقرر روبرو می شوند. گاه اعتراض مشتریان هم به جایی نمی رسد.
خبرنگار طلوع ، این مطالبات شهروندان را با رئیس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه در میان گذاشته است. شاید مشکل و سئوال شما هم باشد.
وی باتوجه به شرایط استان ومقرراتی که وجود دارد گفت: کلیه بانکهای استان ساعت کاری واحد و مشخصی دارند. کارکنان بانکها باید راس ساعت۷:۳۰ صبح آماده سرویس دهی به مشترکین باشند و ساعت۱۳:۳۰ بعدازظهر به دلیل مسائل امنیتی درب شعب را ببندند.
بهزاد جلیلیان می افزاید: برای رفاه حال مردم از اردیبهشت ماه تا پایان فصل تابستان ساعت کاری شعب منتخب در شیفت بعد ازظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر و در فصل پاییز و زمستان از ساعت۱۵:۳۰ تا تا۱۷:۳۰ عصر است.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد قبل از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه، درب ورودی شعب را ببندد. این کار تخلف محسوب میشود.
جلیلیان در ادامه افزود: همچنین به دلیل مسائل امنیتی هرمتصدی مسئول انجام یک کار است. با توجه به گسترش خدمات الکترونیک، هر بانک سامانه خدمات الکتریکی خود را دارد. این سامانهها قادر هستند تمامی فعالیت هایی را که از شعب انتظار دارید برای شما حتی در منزل انجام دهند. با این روش ورود به شعب به حداقل میرسد.
درحال حاضر استفاده از اپلیکیشنهای بانکی در میان شهروندان همه گیر نشده است. عده ایی تمایلی به استفاده از این سامانهها را ندارند. فایده استفاده مردم از این سامانه این است که شعب بانک ها خالی از ازدحام میشود و مردم نیز بدون اتلاف وقت و زودتر از حد انتظار به کارهای خود می رسند.
نگار عزتی/خبرنگار طلوع کرمانشاه
دیدگاه