شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

حمایت همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه از کشتی استان/ برخی به جای حمایت از سرمایه گذاران، چوب لای چرخشان می گذارند
06 اسفند 1396 - 1:31
شناسه : 5493
0
  رییس هیات کشتی استان خبرداد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه: مردم کرمانشاه عاشق کشتی هستند و این را در مسابقات جام جهانی گذشته که کرمانشاه میزبان بود به خوبی نشان دادند، بنابراین نیاز دارد که بیش از اینها برای آن هزینه کنیم و حالا که سهامدار عمده شرکت پالایش نفت کرمانشاه پیش قدم شده و میخواهد کمک حال کشتی استان باشد، همه ما نیز باید قدردان او باشیم و با کسب نتایج ارزشمند کشوری، آسیایی و جهانی پاسخگوی حمایتهای ارزشمند او باشیم.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه رییس هیات کشتی استان از اعلام حمایت همه جانبه مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه از برنامه های هیات کشتی استان در سال ۹۷ خبر داد.

محمدحسین محبی، در این باره اظهارکرد:جلسه ایی با سهدار عمده و اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه در خانه کشتی داشتیم که پس از مشاهده تمرینات نونهالان کشتی گیر کرمانشاهی، سهامدار عمده پالایشگاه کرمانشاه که خیلی عرق کرمانشاهی دارد و بسیار هم علاقمند به رشته ورزشی کشتی است، قول حمایت ویژه از کشتی استان را داد.

وی ادامه داد: ایشان قول دادند که شرکت پالایش نفت کرمانشاه در سال ۹۷ کلیه هزینه ها و مخارج سالیانه هیات کشتی استان را تقبل کند که این اقدام در نوع خود بی نظیر و نجات بخش کشتی استان است.

محبی تصریح کرد: همچنین هیات کشتی استان در سال آینده می تواند با نام شرکت پالایش نفت کرمانشاه در لیگ برتر تیم داری کند که این اقدام، هم به کشتی گیران استان انگیزه می دهد و هم مشتاقان ورزش کشتی در استان را به سالن های مسابقات می کشاند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: سالهاست که به دنبال جذب اسپانسر می گردیم اما تا کنون موفق به جذب اسپانسری اینچنینی که همه هزینه های هیات را تقبل کند، نشده بودیم.

محبی افزود: استان کرمانشاه باید قدر چنین سرمایه گذاران ارزشمندی را بداند. اما متاسفانه برخی افراد به جای پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران بخش خصوصی ، مدام برای آنها سنگ اندازی و مانع تراشی می کنند.

محبی خاطرنشان کرد: ایام انتخابات که می شود، از در و دیوار سالنهای کشتی، افراد فرصت طلبی دیده می شود که فقط به دنبال مطرح کردن خود هستند اما بعداز انتخابات دیگر هیچ اثری از آنها دیده نمی شود و حالا که یک سرمایه گذار کارآفرین پیدا شده که به ورزش و توسعه همه جانبه استان کمک کند، هزارتا چوب لای چرخش می گذارند.

وی با اشاره به هزینه های سنگین هیات کشتی در طول سال، گفت: استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار نفر کشتی گیر بیمه شده دارد و در طول سال بیش از ۳۰ تا ۴۰ تیم به مسابقات داخلی و خارجی اعزام می کند که با بودجه های اندک فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان هرگز نمی توان کاری از پیش برد.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان اظهارکرد: مردم کرمانشاه عاشق کشتی هستند و این را در مسابقات جام جهانی گذشته که کرمانشاه میزبان بود به خوبی نشان دادند، بنابراین نیاز دارد که بیش از اینها برای آن هزینه کنیم و حالا که سهامدار عمده شرکت پالایش نفت کرمانشاه پیش قدم شده و میخواهد کمک حال کشتی استان باشد، همه ما نیز باید قدردان او باشیم و با کسب نتایج ارزشمند کشوری، آسیایی و جهانی پاسخگوی حمایتهای ارزشمند او باشیم.

@palayeshnews

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.