شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

۱۱۵ حادثه در کارگاه ها و واحدهای تولیدی استان رخ داده است
09 شهریور 1396 - 18:38
شناسه : 552
4
رئیس بازرسی اداره کار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از وقوع ۱۱۵ حادثه برای کارگران استان در کارگاه ها و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان طی سال جاری خبر داد.

پ
پ

امیرپرویز نیما در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: در پنج ماه ابتدایی سال جاری بیش از چهار هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی نیز از کارگاه های مشمول قانون کار انجام شده است.

وی ادامه داد: پس از انجام این بازرسی ها، چهار هزار و ۱۲۱ ابلاغیه نیز جهت رفع نواقص مشاهده شده برای کارفرمایان صادر گردیده است.

نیما یادآوری کرد: در عین حال ۲۰۸ کمیته حفاظت فنی فعال در کارگاه ها و واحدهای تولیدی استان برای افزایش ضریب ایمنی کار راه اندازی شده است.

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه از برگزاری ۳۱ دوره آموزشی برای کارگران و ۲۵ دوره برای کارفرمایان استان طی پنج ماه اول سال خبر داد.

وی همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۹۵ نیز ارائه کرد و گفت: سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ مورد حادثه برای کارگران استان در محیط کار رخ داده است.

نیما یادآوری کرد: بیش از ۱۵۰ مورد از حوادث رخ داده برای کارگران مربوط به فعالیت های عمرانی بوده است.

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از انجام بیش از ۴۸ هزار مورد بازرسی از کارخانه ها، صنایع و محیط های کارگاهی استان در طول سال های ۹۲ تا ۹۵ خبر داد.

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین بیش از ۴۰ هزار نفر – ساعت آموزش در خصوص قوانین کار و رعایت موارد ایمنی به کارگران و کارفرمایان ارائه شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.