جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

نانوایی‌ها حق کوچک کردن “نان” را ندارند
10 اردیبهشت 1398 - 11:55
شناسه : 55270
1
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از افزایش حداقل ۵۰ درصدی هزینه‌های واحدهای خبازی نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: هیچ نانوایی حق کوچک کردن نان و کاهش وزن را ندارد./اعتزاد علیزاده، با اشاره به اینکه امروز خبازی‌ها با افزایش قابل توجه هزینه‌ها مواجهند، ادامه داد: هزینه یک نانوایی نسبت به سال قبل حداقل ۵۰ درصد بیشتر شده و این افزایش مربوط به بخش‌های مختلف از جمله دستمزد، قیمت گندم و آرد، هزینه تعمیر دستگاه‌ها، بهای آب و برق و … است./وی ادامه داد: حتما در برابر این افزایش هزینه‌ها نیازمند بالا رفتن قیمت نان هستیم، اما این موضوع نیازمند بررسی کارشناسی و آنالیز قیمت و ارائه دستور کشوری است./به گفته رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه افزود: تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان اعلام نشده و خبازی‌ها حق افزایش قیمت خودسرانه را ندارند./علیزاده یادآور شد: اگرچه هزینه خبازی‌ها بالا رفته، اما هیچگونه تخلفی از آنها پذیرفتنی نیست و با هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی با جدیت برخورد خواهد شد./وی کاهش وزن و یا اندازه نان را تخلف جدی دانست و عنوان کرد: وزن هر نان بسته به نوع آن مشخص است و باید در معرض دید مشتری قرار داده شود.

پ
پ
 
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با اشاره به اینکه موردی از کاهش وزن نان و کوچک کردن آن نداریم، تاکید کرد: تمام خبازی‌ها خصوصا واحدهای آزادپز از این نظر مدام رصد می‌شوند و از مردم هم تقاضا داریم اگر تخلفی مشاهده کردند به ما اطلاع دهند.

علیزاده درباره وضعیت سهمیه آرد نانوایی‌های آزادپر نیز عنوان کرد: هم اکنون که در ابتدای کار ساماندهی سهمیه آرد هستیم، برخی از خبازی‌ها که بر خیابان هستند و فروش بالایی دارند تا حدودی با کمبود آرد مواجهند.

وی پیش‌بینی کرد، ظرف مدت کوتاهی و با بررسی کارشناسی وضعیت نانوایی‌ها این مشکل مرتفع شود و ادامه داد: سهمیه آرد هر خبازی بر اساس میزان فروش و نوع آن متفاوت است. البته با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی، برای خبازی‌هایی که فروش زیادی دارند سهمیه بیشتری دریافت کردیم.

علیزاده در پایان از فعالیت حدود هزار خبازی در کرمانشاه خبر داد که ۴۰۰ مورد آنها آزادپز هستند و گفت: امیدواریم روزی همه خبازی‌ها به سمت یکسان شدن بروند و دیگر شاهد وجود نان دو نرخی آزاد و یارانه‌ای که باعث سردرگمی خبازی‌ها و مردم شده است، نباشیم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.