جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

“مونا امیری پریان” قهرمانی با مدال طلای جهانی
11 اردیبهشت 1398 - 13:39
شناسه : 55805
6
بانوی ورزشکار کرمانشاهی: طلوع‌‌کرمانشاه :

“مونا امیری پریان” ورزشکار کرمانشاهی از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت ورزشی در رشته های، پارکور،جامپینگ فیتنس،کانگوجامپ و تی آر ایکس کرده است./ او موفق به کسب مدال طلای جهانی مسابقات اواسپرت استایل آمادای گردیده و در چندین دوره با کسب مدال طلای قهرمانی کشور برای کرمانشاه افتخار آفرین بوده است./”مونا امیری پریان” در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی ورزشی است./وی همچنین مسئول و مربی بین المللی کانگو جامپ و مسئول کمیته جامپینگ کرمانشاه است./ کانگو جامپ برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ و جامپینگ فیتنس در اوایل سال ۱۳۹۷ برای اولین بار توسط این بانوی ورزشکار در کرمانشاه فعال شد.

پ
پ

 امروزه تمرینات منظم ورزشی برای بانوان فواید بسیاری که می توان به کاهش فشار خون، پایین آوردن تعداد ضربان قلب، کاهش درصد چربی بدن و کمک به بهبود بیماری های قلبی اشاره کرد.
یکی دیگر از اثرات درمانی ورزش در زنان، تاثیر فراوان آن برنازایی است ، ورزش  به زنان در درمان بیماری تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان کمک می کند و از افزایش وزن نامناسب در بارداری می کاهد.

“مونا امیری پریان” ورزشکار کرمانشاهی از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت ورزشی در رشته های، پارکور،جامپینگ فیتنس،کانگوجامپ و تی آر ایکس کرده است.

 او موفق به کسب مدال طلای جهانی مسابقات اواسپرت استایل آمادای  گردیده  و در چندین دوره با کسب مدال طلای قهرمانی کشور  برای کرمانشاه افتخار آفرین بوده است.

“مونا امیری پریان” در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی ورزشی  است.

وی همچنین مسئول و مربی بین المللی کانگو جامپ و مسئول کمیته جامپینگ کرمانشاه است.

 کانگو جامپ برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ و جامپینگ فیتنس در اوایل سال ۱۳۹۷ برای اولین بار توسط این  بانوی ورزشکار کرمانشاهی در کرمانشاه فعال شد.

” مونا امیری پریان “ درباره نحوه ی ثبت نام برای آموزش در رشته های ورزشی ذکر شده به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: در حال حاضر ثبت نام و دوره های آموزشی این رشته ها زیرنظر هیأت ورزشی همگانی استان کرمانشاه انجام می شود.

وی در رابطه با استقبال بانوان از رشته های نام برده به طلوع گفت:

بیشترین استقبال در رده سنی پایه است. این رشته محدودیت سنی ندارد و بطور کلی می توان از ۴ سالگی فعالیت در این رشته ها را آغاز کرد.

“مونا امیری پریان” در رابطه با فواید فعالیت در این رشته ها گفت: فعالیت در این رشته مستقیما بر رشد حرکتی کودکان تاثیر گذار است. کانگو جامپ ازنظر فیزیولوژی به کاهش  ۸۰ درصدی فشار به روی مفاصل کمک می کند.

 

نگین عزتی/خبرنگار طلوع کرمانشاه

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.