جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کوتاهی شهرداری در حق شهروندان/ ۶۳ درصد تصادفات سال گذشته مربوط به عابران پیاده است
12 اردیبهشت 1398 - 12:35
شناسه : 56230
1
رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگوبا پایگاه طلوع اظهارداشت: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه اظهار داشت:با پیگیری های فراوان یک پل در حادثه خیزترین نقطه کرمانشاه احداث شد./«این پل در کمربندی غربی در محدوده شهرک “چمن “درحالی احداث شد که با کارشناسان هیچ گونه مشورتی صورت نگرفته و در جانمایی پل تصمیم درستی اتخاذ نگردیده است.»/سرهنگ غلامی تصریح کرد: تمامی پل‌های کرمانشاه غیرمکانیزه هستند به گونه ای که سالمندان و معلولان ترجیح می‌دهند که از عرض خیابان عبورکنند./علیرغم هشدارهای پلیس راهور کرمانشاه در ایام نوروز شهرداری کرمانشاه حتی یک متر عملیات خط کشی در خیابان ها را اجرایی نکرده است و همین امر باعث بی‌نظمی در رانندگی و ایجاد اختلال در نظم عمومی شده است.

پ
پ

احداث پل عابر پیاده یکی ازکوچکترین حقوق شهروندی است که همچون گذرگاهی از شهروندان حفاظت می کند. در بسیاری‌ از مواقع شاهد عبور عابر‌ان پیاده از محل های غیرمجاز و بدون خط کشی هستیم. این موضوع ریسک عبور از مناطق پر خطر در خیابان را تاحد زیادی افزایش میدهد.

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه اظهار داشت: اهمیت موضوع نقاشی ،ترسیم خطوط عابر پیاده و همچنین احداث و نصب پل عابرپیاده همیشه در رسانه ها  گوشزد شده است. یکی از دغدغه های پلیس راهور نیز رسیدگی به همین مسئله است. متاسفانه شهرداری کرمانشاه با کوتاهی در احقاق این موضوع که کمترین خدمت در حق شهروندان است، برخورداری از حداقل ها را از مردم دریغ می کند.

سرهنگ کیومرث غلامی گفت: درسال گذشته۶۳درصد تصادفات مامربوط به عابران پیاده بوده است. با پیگیری های فراوان یک پل در حادثه خیزترین نقطه کرمانشاه احداث شد.

«این پل در کمربندی غربی در محدوده شهرک “چمن “درحالی احداث شد که با کارشناسان هیچ گونه مشورتی صورت نگرفته و در جانمایی پل تصمیم درستی اتخاذ نگردیده است.»

سرهنگ غلامی  تصریح کرد: تمامی پل‌های کرمانشاه غیرمکانیزه هستند به گونه ای که سالمندان و معلولان ترجیح می‌دهند که از عرض خیابان عبورکنند.

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه گفت:  در کرمانشاه  ۲ پل  عابر پیاده مکانیزه وجود دارد که یکی یکی از آنها جنب بیمارستان طالقانی و دیگری در میدان آزادی واقع شده است که  ورودی هر دوی آنها همیشه بسته است. تمامی این  موارد را به شهرداری انعکاس داده شده است.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف قانونی شهرداری رسیدگی به این وضعیت است که هیچگاه عملکرد درست و سنجیده ایی از خود نشان نداده است.

غلامی در پایان‌گفت: خط کشی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می گردد. هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است. علیرغم هشدارهای پلیس راهور کرمانشاه در ایام نوروز شهرداری کرمانشاه حتی یک متر عملیات خط کشی در خیابان ها را  اجرایی نکرده است و همین امر باعث بی‌نظمی در رانندگی و ایجاد اختلال در نظم عمومی شده است.

نگار عزتی/ خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.