جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کوتاهی شهرداری در حق شهروندان/ ۶۳ درصد تصادفات سال گذشته مربوط به عابران پیاده است
12 اردیبهشت 1398 - 12:35
شناسه : 56230
1
رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگوبا پایگاه طلوع اظهارداشت: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه اظهار داشت:با پیگیری های فراوان یک پل در حادثه خیزترین نقطه کرمانشاه احداث شد./«این پل در کمربندی غربی در محدوده شهرک “چمن “درحالی احداث شد که با کارشناسان هیچ گونه مشورتی صورت نگرفته و در جانمایی پل تصمیم درستی اتخاذ نگردیده است.»/سرهنگ غلامی تصریح کرد: تمامی پل‌های کرمانشاه غیرمکانیزه هستند به گونه ای که سالمندان و معلولان ترجیح می‌دهند که از عرض خیابان عبورکنند./علیرغم هشدارهای پلیس راهور کرمانشاه در ایام نوروز شهرداری کرمانشاه حتی یک متر عملیات خط کشی در خیابان ها را اجرایی نکرده است و همین امر باعث بی‌نظمی در رانندگی و ایجاد اختلال در نظم عمومی شده است.

پ
پ

احداث پل عابر پیاده یکی ازکوچکترین حقوق شهروندی است که همچون گذرگاهی از شهروندان حفاظت می کند. در بسیاری‌ از مواقع شاهد عبور عابر‌ان پیاده از محل های غیرمجاز و بدون خط کشی هستیم. این موضوع ریسک عبور از مناطق پر خطر در خیابان را تاحد زیادی افزایش میدهد.

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه در گفت وگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه اظهار داشت: اهمیت موضوع نقاشی ،ترسیم خطوط عابر پیاده و همچنین احداث و نصب پل عابرپیاده همیشه در رسانه ها  گوشزد شده است. یکی از دغدغه های پلیس راهور نیز رسیدگی به همین مسئله است. متاسفانه شهرداری کرمانشاه با کوتاهی در احقاق این موضوع که کمترین خدمت در حق شهروندان است، برخورداری از حداقل ها را از مردم دریغ می کند.

سرهنگ کیومرث غلامی گفت: درسال گذشته۶۳درصد تصادفات مامربوط به عابران پیاده بوده است. با پیگیری های فراوان یک پل در حادثه خیزترین نقطه کرمانشاه احداث شد.

«این پل در کمربندی غربی در محدوده شهرک “چمن “درحالی احداث شد که با کارشناسان هیچ گونه مشورتی صورت نگرفته و در جانمایی پل تصمیم درستی اتخاذ نگردیده است.»

سرهنگ غلامی  تصریح کرد: تمامی پل‌های کرمانشاه غیرمکانیزه هستند به گونه ای که سالمندان و معلولان ترجیح می‌دهند که از عرض خیابان عبورکنند.

رئیس اداره آموزش وفرهنگ ترافیک راهور استان کرمانشاه گفت:  در کرمانشاه  ۲ پل  عابر پیاده مکانیزه وجود دارد که یکی یکی از آنها جنب بیمارستان طالقانی و دیگری در میدان آزادی واقع شده است که  ورودی هر دوی آنها همیشه بسته است. تمامی این  موارد را به شهرداری انعکاس داده شده است.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف قانونی شهرداری رسیدگی به این وضعیت است که هیچگاه عملکرد درست و سنجیده ایی از خود نشان نداده است.

غلامی در پایان‌گفت: خط کشی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می گردد. هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است. علیرغم هشدارهای پلیس راهور کرمانشاه در ایام نوروز شهرداری کرمانشاه حتی یک متر عملیات خط کشی در خیابان ها را  اجرایی نکرده است و همین امر باعث بی‌نظمی در رانندگی و ایجاد اختلال در نظم عمومی شده است.

نگار عزتی/ خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.