شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

رکود بازار مسکن تعدادی از واحدهای تولیدی استان را با مشکل مواجه کرده است
12 شهریور 1396 - 13:12
شناسه : 563
6
رئیس صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: همه مشکلات واحدهای تولیدی استان تنها به بخش دولتی و نبود تسهیلات و منابع مالی مربوط نیست بلکه مشکل تعداد زیادی از آن ها مربوط به رکود بازار مسکن و فرسوده بودن ماشین آلات آن هاست.

پ
پ

نعمت الله حقیقی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: از آن جایی که هم اکنون شاهد نوعی رکود در بازار مسکن کشور هستیم واحدهای تولیدی که در این زمینه فعالیت می کنند ناخودآگاه تحت تاثیر قرار می گیرند.

حقیقی یادآوری کرد: اگر دولت نسبت به تحریک تقاضا در بازار مسکن اقدام کند می توان شاهد پویایی و رونق دوباره واحدهای تولیدی باشیم که در زمینه صنایع غیرفلزی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: فرسوده بودن ماشین آلات واحدهای صنعتی نیز مشکل دیگری است که برخی از واحدها با آن مواجه هستند که نیاز به بازسازی دارد.

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مشکلات درون سازمانی واحدهای تولیدی مانند اختلاف نظر بین مدیریت و اعضای سرمایه گذار نیز از دیگر مشکلاتی است که می توان به آن اشاره کرد.

حقیقی در ادامه از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور خبر داد و گفت: سهم استان کرمانشاه از این مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: با حمایت استاندار و کمک بانک های عامل، کرمانشاه سومین استان کشور در جذب این تسهیلات بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری، تعداد واحدهایی که از تسهیلات درنظر گرفته شده استفاده کرده باشند به ۲۵۰ واحد برسد.

حقیقی در پایان گفت: سال گذشته در استان کرمانشاه ۶۷ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.