پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

بهره‌مندی بازنشستگان از مزایای منطقه جنگی قطعی نیست
16 اردیبهشت 1398 - 18:22
شناسه : 58112
0
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه بهره‌مندی بازنشستگان از مزایای منطقه جنگی هنوز قطعی نیست، گفت: در دیدار امروز مجمع نمایندگان با رئیس مجلس بهره‌مندی بازنشستگان و منطقه ماهیدشت از مزایای منطقه جنگی مطرح شد که آقای لاریجانی قول پیگیری داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

احمد صفری روز دوشنبه گفت: مهمترین دلیلی که شهر کرمانشاه را به عنوان منطقه جنگی تایید کرد، عملیات مرصاد بود اما با وجود اینکه بخش ماهیدشت نزدیکترین نقطه به تنگه مرصاد است، از مزایای این قانون محروم شده است/به گفته صفری «رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن این استدلال گفت که نامه‌ای برای قرار گرفتن نام ماهیدشت در لیست مناطق جنگی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال می‌کند.»/تعیین مناطق جنگی کشور در نتیجه اجرای ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه انجام شده که براساس آن مزایایی برای جبران عقب‌افتادگی مناطق جنگ‌زده در نظر گرفته شده است از جمله «رشد سالانه ۱۰ درصدی شاخص‌های توسعه، افزایش حقوق ۲۰ و ۲۵ درصدی کارکنان و دادن یک طبقه شغلی».

پ
پ

**پیگیری سامانه سردسیری و گازرسانی روستایی
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس همچنین گفت که در این دیدار پیگیر اجرای طرح سامانه سردسیری شده است؛ سامانه‌ای که به گفته صفری اگر اجرایی شود، حدود ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی روانسر، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد را آبی و ۱۵۰ هزار شغل ایجاد می‌کند.
صفری گفت: در ادامه خواستار ارسال گزارش کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به قوه قضائیه شدم تا این گزارش به همراه مصوبه اخیر مجلس به طور همزمان در قوه قضاییه رسیدگی شود.
عضو مجمع نمایندگان مجلس با بیان اینکه وضعیت گازرسانی روستایی استان در رتبه ۲۹ کشور قرار دارد، گفت: از رئیس مجلس خواستار ورود به این موضوع و الزام وزارت نفت به توسعه گازرسانی روستایی استان شدیم.
ساماندهی وضعیت گردشگری و تعریف الگوی کشت برای توسعه کشاورزی استان دیگر مواردی بود که به گفته صفری در دیدار با رئیس مجلس مطرح شده است.
او همچنین گفت: در دیدار امروز خواستار اجرای طرح معسرین برای بیش از چهار هزار ایثارگر بی‌درآمد استان و پرداخت حداقل حقوق قانون کار به آنها شدیم.
طبق طرح معسرین که در برنامه ششم توسعه آمده قرار است مبلغ حداقل یک میلیون و ۵۰ هزار ایثارگران معسر پرداخت شود که این طرح هنوز عملی نشده است.
کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱٫۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.