پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20826 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده

شهردار پاسخگوی وعده خط “بی آر تی” و بلیت الکترونیک باشد،من اطلاعی ندارم!
17 اردیبهشت 1398 - 13:28
شناسه : 58454
2
معاون بهره برداری اتوبوسرانی کرمانشاه وحومه: طلوع‌‌کرمانشاه :

پایگاه خبری طلوع می پرسد:
اعتبار طرح بی آر تی از ۵ سال پیش کجا مصرف شده است؟
در حالی که سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در جلسه شورای شهر از راه‌‌اندازی خطوط «بی.آر.تی» که بسیار از منوریل به صرفه‌تر و کارآمد‌تر است و طراحی خط «بی.آر.تی» از کوچه لک‌ها تامیدان انقلاب اسلامی خبر داد . هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در درسترس نیست./خبرنگار طلوع درباره طرح خط بی آرتی و بلیت الکترونیک اتوبوسرانی از فرهاد رشیدی معاونت بهره برداری سوالاتی کرد که با بی توجهی و برخورد نامناسب او بی پاسخ ماند./پرسیدیم خط بی آرتی مورد توجه شهردار کرمانشاه در خیابان مدرس به کجا رسید؟ آیا برای خیابان های دیگر نیز چاره ای اندیشیده شده است؟ زمان اجرایی بلیت الکترونیکی کی خواهد بود؟ تفاوت بین خط ویژه خیابان مدرس و طرح بی آر تی چیست؟/وی در پاسخ سئوال طرح بی آر تی می گوید اطلاعی ندارم. می گویم وعده شهردار است و او در پاسخ می گوید بروید از خود شهردار بپرسید!

پ
پ

فرهاد رشیدی به طور خلاصه پاسخ داد: طبق قرار داد بسته شده با یک شرکت به دلیل اعمال تحریم ها و وارد نشدن وسایل مورد نیاز، موفق به نصب وسایل بر روی اتوبوسها نشده‌اند.
معاونت بهره برداری در پاسخ به سئوالی در باره وضعیت بسیار نامناسب خودروهای اتوبوسرانی گفت؛ قرار است تعداد محدودی از اتوبوس های فرسوده بازسازی شوند.
همچنین در حال حاضر اتوبوس های جدیدی وارد چرخه کار سازمان اتوبوسرانی نمی شود.

وی گفت: ساعت کاری اتوبوسرانی در ماه مبارک رمضان تغییری نکرده و همچنان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ است.

*فرهاد رشیدی به سوالات خبرنگار طلوع کرمانشاه درخصوص بی آرتی پاسخ روشنی نداد.

پیش از این نیز، ۵ سال پیش یکی از اعضای شورای شهر در باره خطوط بی آر تی سخن گفته بود. چنانکه احسان احسانی در تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۲ به خبرگزاری فارس کرمانشاه اظهار کرده بود: « برای این طرح اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده است و در حال حاضر مانعی بر سر راه اجرای این طرح وجود ندارد که با همکاری مسئولان به‌زودی این خط در محدوده بلوار طاقبستان راه‌اندازی می‌شود سیداحسان احسانی اظهار داشت: برای تسریع حمل و نقل و تردد شهروندان کرمانشاهی در محدوده پرترافیک بلوار طاقبستان کرمانشاه باید اقدام مهمی صورت می‌گرفت. »

فایل صوتی در پایگاه خبری موجود است.

نگین عزتی/خبرنگارطلوع

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.