جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

آغاز رقابت های لیگ دسته دو فوتبال/
13 شهریور 1396 - 14:22
شناسه : 585
2
بعثت کرمانشاه در نخستین مسابقه فصل به مصاف خوشه طلایی ساوه می رود طلوع‌‌کرمانشاه :

در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در نخستین مسابقه فصل به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل ۹۶-۹۷ با حضور ۳۳ تیم در سه گروه ۱۱ تیمی برگزار می شود.

تیم های حاضر در مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برای کسب ۳ سهمیه رقابت های لیگ دسته اول (جام آزادگان) تلاش می کنند، حال باید منتظر ماند و دید کدام یک آن ها می توانند موفق تر عمل کرده و مجوز حضور در رقابت های لیگ یک فصل آینده را کسب کنند.

در میان تیم های حاضر در این مسابقات، بعثت کرمانشاه برای خیلی از تیم های حاضر چهره ای نام آشناست، تیمی که چهارمین فصل حضور در لیگ دسته دوم را تجربه می کند و بسیار امیدوار است بتواند با خریدهایی که انجام داده امسال به ناکامی سال های گذشته پایان دهد.

بعثت کرمانشاه تنها در سال اول حضورش در لیگ ۲ موفق به صعود از گروه خود و حضور در جمع ۱۲ تیم برتر و پایانی شد اما در آن مرحله نتوانست موفقیت دور مقدماتی را تکرار و از راه یابی به لیگ آزادگان بازماند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در رقابت های فصل جاری با قرار گرفتن در گروه سوم با تیم های خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پاس همدان، گیتی پسند اصفهان، کیمیا فرایند تهران، خوشه طلایی ساوه و شهرداری بم همگروه شده است.

تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور باید در نخستین دیدار فصل به مصاف خوشه طلایی ساوه تیم تازه راه یافته به رقابت های لیگ ۲ برود.

نکته حائز اهمیت برای بعثت این است که در نخستین دیدار فصل میزبان است و می تواند از شرایط میزبانی برای کسب نخستین سه امتیاز فصل استفاده کند.

** آمادگی بعثت برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته دوم

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما از آمادگی لازم برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته دوم برخوردار و شرایط کلی تیم نیز بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه تمرینات بعثت از حدود ۲ ماه قبل آغاز شده، افزود: در این مدت بازیکنان مورد نظر خود را نیز به خدمت گرفتیم و با جذب سرمربی با تجربه ای مانند محمد بهرامیان امیدواریم نتایج لازم را کسب کنیم.

حسنی یادآوری کرد: شرایط در لیگ دسته دوم سال به سال سخت تر می شود و رقابت تیم ها برای پیروزی و صعود به رقابت های لیگ آزادگان نیز سخت می شود اما با این حال عزم خود را جذم کرده ایم که ناکامی فصل های گذشته را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص دیدار هفته اول این تیم با نماینده ساوه نیز گفت: تیم خوشه طلایی نخستین فصل حضور خود در رقابت های لیگ دسته دوم را تجربه می کند و معمولا بازی برابر چنین تیم هایی سخت است.

وی افزود: با این حال بازیکنان تیم بعثت با تمام توان در این مسابقه حضور خواهند یافت تا بتوانند نخستین پیروزی این فصل را کسب و با روحیه بیشتری به ادامه مسابقات بپردازند.

حسنی در پایان از تمامی علاقه مندان به ورزش و هواداران بعثت دعوت کرد تا با حضور در استادیوم و تشویق تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته دوم، شرایط را برای پیروزی این تیم مهیا کنند.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و خوشه طلایی ساوه روز سه شنبه ۱۴ شهریور از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در استادیوم انقلاب شهر کرمانشاه برگزار می شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.