جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مدیرکل راهداری کرمانشاه: امسال افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی نداریم
14 اسفند 1396 - 10:38
شناسه : 5888
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال افزایش قیمت بلیت نداریم.

پ
پ


بهمن خسروانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: طرح ویژه آماده‌باش نوروزی از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۸۵ دستگاه مینی‌بوس و ۷۸۷ دستگاه سواری کرایه در آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۵۴ راهدارخانه ثابت و سیار در ایام سفرهای نوروزی، خاطرنشان کرد: ۵۴۰ نیرو و ۳۸۰ دستگاه ماشین آلات در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

خسروانی با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از تعداد جابجایی مسافران نوروزی داشت، عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال در مجموع ۴٫۵ میلیون نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده‌اند که این تعداد نسبت به سال‌های گذشته مقداری کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: باید مردم را ترغیب کنیم برای رفاه و امنیت خود از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بیشتر استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ساماندهی پایانه‌های کرمانشاه در آستانه ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: نظارت جدی بر تعرفه‌ها و نرخ‌ها هم خواهیم داشت و کشیک نوروزی نیز برای رسیدگی به تخلفات برقرار خواهد بود.

خسروانی درباره وضعیت فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز خاطرنشان کرد: اکنون امکان تهیه بلیت پیش فروش به صورت اینترنتی و یا از دفاتر سطح شهر وجود دارد.

به گفته این مسئول، امسال هیچ افزایش قیمتی در بلیت سفرهای نوروزی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان هم در ایام نوروز خبر داد.

خسروانی استقرار اکیپ‌های ثبات و سیار امدادخودرو در جاده‌ها، پیگیری برای تامین سوخت ناوگان اتوبوسی استان، آماده سازی راه‌ها و اصلاح و ترمیم روکش آسفالت‌ها و… را از دیگر برنامه‌های نوروزی اعلام کرد.

به گفته این مسئول، دستفروشان حاشیه بزرگراه‌های ورودی شهرها نیز جمع‌آوری خواهند شد. 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.