پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اقتدار جوانان کرمانشاهی؛ محور اندیشه توسعه طلبانه استاندار کرمانشاه
17 اسفند 1396 - 14:50
شناسه : 5985
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

  
در اندیشه های توسعه طلبانه مهندس “هوشنگ بازوند” استاندار کرمانشاه، مشارکت ورزی جوانان در آبادانی استان از اهمیت بالایی برخوردار است و از جوانان متخصص و توانمند به عنوان دست راست مدیریت ارشد برای داشتن کرمانشاهی توسعه یافته یاد می شود.

پ
پ

 
با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، فرصت برای به میدان آمدن جوانان بیش از دولت های گذشته فراهم شده و فضا برای شکوفایی و جوانه زدن امید و دیده شدن توانایی ها در دل های آنان ایجاد شده است.
جوان و قشر کارآمد جامعه از ثروت های حقیقی و باارزش استان ما محسوب می شوند که در دوران های گذشته بارها دیده شده گاه به دلیل کم مهری و گاه به دلیل نبود عرصه برای بروز ظرفیت ها از قافله شکوفایی عقب مانده و یا اغلب به دلیل ساختار نامناسب، فرصت رشد و پیشرفتی نداشته اند.
همواره از توجه به معیشت اقتصادی، مهارت آموزی، دادن حس اعتماد و خودباوری و همگرایی گروهی به عنوان مطالبات اصلی یک جوان یاد می شود که باید با رسیدگی به این نیازها از نقش سازندگی جوان در زیرساخت های مادی و معنوی جامعه غفلت نکرد.
از همین رو مهندس بازوند نیز به عنوان مدیر ارشد دولت در استان کرمانشاه به دنبال اصلاح امور در سایه تفکر و هم اندیشی است که در این بین از جوانان به عنوان موتور محرکه توسعه استان یاد می کند.
استاندار کرمانشاه در مبحثی دیگر از بالارفتن روحیه امید و امیدواری در جوانان و آحاد مختلف جامعه به عنوان سوخت توسعه و اعتلای استان متمدن کرمانشاه یاد می کند.
بازوند عقیده دارد استان کرمانشاه در صورتی به توسعه همه جانبه دست می یابد که به بهترین شکل از نیروی جوان و انسانی خود استفاده کند و با حرفه آموزی و میدان دهی، قدرت خودباوری را به این نیروی پرتوان جامعه هدیه دهد.
استاندار کرمانشاه پیرو این تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند “ایران اسلامی با تکیه بر عزم، اراده و توان و دانش علمی جوانان مستعد به کشوری قدرتمند و توسعه یافته در تمامی ابعاد تبدیل شود” تاکید داردکه همه باید در جهت منافع استان و ایجاد شغل و مهارت گام بردارند.
مشارکت اجتماعی جوان، به وی توان اداره زندگی و سهیم شدن در سرنوشت جامعه را می دهد که در نهایت منجر به گسترش نشاط اجتماعی و پیدایش استانی توسعه یافته می شود.
اقتدار جوانان کرمانشاهی و رسیدگی به مشکلات آنان معادله ای چند وجهی است که نیاز است همه مدیران اجرایی به یاری مدیریت ارشد استان شتافته و وی را در تحقق توسعه همه جانبه استان همراهی نمایند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.